Posted:



Здравейте,
Радваме се да Ви поканим на следващите уебинари от поредицата Google AdWords Онлайн Класове.
През следващия месец уебинарите ще са насочени към напреднали потребители на AdWords. Темите ще обхващат нови фукционалности на продукта, свързани с възможността за качване в профилите на емисии (feeds) като инструменти за персонализиране на реклами и динамичен ремаркетинг, както и новия тип разширения към рекламите. Също така, ще се проведе уебинар на тема Ремаркетинг за напреднали като продължение на уебинара от месец септември Ремаркетинг за начинаещи.
В началото на ноември е предвиден уебинар на тема Коледа и Нова година, чийто фокус ще е сезонността на търсенето около предстоящите празници и добри практики за организиране на кампаниите, свързани с това.
По-долу можете да намерите пълния списък с теми и дати на уебинарите:
Динамичен ремаркетинг
31 октомври 2014г. (петък), 16:45 - 17:45 часа
Коледа и Нова Година
7 ноември 2014г. (петък), 16:00 - 16:30 часа
Инструменти за персонализиране на реклами
13 ноември 2014г. (четвъртък), 16:00 - 16:30 часа
Разширения за допълнителни описания
20 ноември 2014г. (четвъртък), 16:00 - 16:30 часа
Ремаркетинг за напреднали
27 ноември 2014г. (четвъртък), 16:00 -17:00 часа
Очакваме Ви!

Posted:

По-рано тази година заявихме ангажираността си да създадем инструменти, които да отговорят на потребностите на рекламодателите с мащабни кампании. Наричаме ги „Инструменти за опитния потребител“ и са предназначени да помагат на рекламодатели с най-усъвършенствани възможности мащабно да достигат до клиенти, да опростят профилите и да предприемат действия въз основа на данни и статистика.
През следващите няколко месеца ще въведем много от тези нови инструменти. Първият е инструментът за персонализиране на реклами, който подхожда на темата на месеца за мащабно оптимизиране на рекламните послания.
Мащабни рекламни послания в реално време
За рекламодателите с хиляди или дори милиони продукти показването на персонализирани послания за всеки предлаган продукт и популяризация може да бъде времеемък и труден процес. Инструментите за персонализиране на реклами Ви позволяват да показвате особено подходящи реклами на клиентите си в реално време дори когато имате хиляди (и понякога милиони) продукти, услуги и популяризации, като ги променят всеки ден.
Например инструментите за персонализиране на реклами позволяват на Extra Space Storage да показват подходящи динамични реклами на всеки от клиентите си, както и да постигнат невероятни мащаби при създаването на реклами. От Extra Space Storage споделят: „С помощта на инструментите за персонализиране на реклами, за да вмъкваме динамично подробности за цената и продължителността на популяризацията в рекламния ни текст, постигнахме под наш контрол увеличение от 113% в CTR.Google ни предложи решение за растящата нужда да показваме точното послание на точния клиент.“
Начин на работа
Инструментите за персонализиране на реклами използват редица източници, например информация за бизнеса Ви, за да генерират изключително подходящи и навременни реклами.За начало ще трябва само да предоставите подробности за бизнеса си, например продукти, цена и продължителност на популяризацията, както и за кои кампании, рекламни групи и ключови думи са подходящи, с помощта на електронна таблица.Тези данни постъпват в новата секция Бизнес данни на „Споделена библиотека“ в AdWords, където могат да се съхраняват и по-късно да получим достъп до тях, когато ги използваме, за да показваме реклама.
След това създавате рекламата си с помощта на инструментите за персонализиране. Те са параметри, които ни указват каква информация от електронната Ви таблица искате да бъде вмъкната в рекламата Ви.Следва пример как да структурирате рекламата си с инструментите за персонализиране. AdWords ще взима динамично информацията за продукта, която е най-подходяща за това, което всеки клиент търси, и ще я вмъкне в рекламния Ви текст.Това спестява време и позволява всеки път да предоставяте мощна персонализирана практическа работа на рекламите на всеки от клиентите си.
Движеща сила за успех
Има редица различни начини да постигнете успех с помощта на тези текстови реклами, позволяващи значително персонализиране. С инструментите за персонализиране на реклами можете
да се свържете с клиентите в голям мащаб – създайте една текстова реклама със стотици варианти, така че да можете да показвате най-подходящата реклама на всеки потенциален клиент.
Пригодете една реклама да показва подробности за продукта и цената, конкретно за това, което търси отделния клиент
да показвате подканващи фрази в реално време – информирайте потребителите в реално време кога изтича времето на популяризация.
Показвайте продължителността на промоциите с точност до час
да оптимизирате работния процес – прекарвайте по-малко време в разработване на рекламен текст и повторно изпращане на реклами, тъй като AdWords ще създава подходящи реклами вместо Вас.
Поддържайте рекламите си актуални спрямо наличните маршрути и техните цени всеки ден

Вече забелязваме много рекламодатели да използват инструментите за персонализиране на реклами, за да достигат ефективно до аудиториите си, както и да постигат целите си за ефективност.
Бен Арабов (Ben Arabov) от агенция Elite SEM казва: „Когато в Elite SEM чухме за пръв път за инструментите за персонализиране на реклами, веднага се възползвахме от възможността.Решихме, че тази функция би довела до ценни кликвания, и хипотезата ни се оказа вярна. Клиентите отчетоха как ключовите индикатори за ефективността се подобриха значително, понякога с повече от два пъти. Това ни позволи да стимулираме допълнително ефективността не само по време на популяризацията, но и в дългосрочен план.“
От HomeAdvisor.com – безплатен онлайн инструмент за намиране на надеждни специалисти за домашни услуги, споделят: „С новата възможност да показваме високоперсонализирани текстови реклами, които открояват най-новите ни предложения, постигнахме значително подобрение в ефективността в мрежата за търсене и сериозно увеличение на CTR.“
В агенцията Merkle | IMPAQT също използваха инструментите за персонализиране на реклами, за да отброяват ефективно дните до сезонните им промоции и да стимулират по-добра ефективност за клиентите си: „Използвахме функцията за обратно броене, за да отброяваме дните до Деня на благодарността и началото на празничните оферти.Открихме, че подпомогнатите от кликване реализации и тези от импресия за този рекламен текст имаха значително по-висока ефективност отколкото за други. В резултат на това наблюдавахме и по-висок процент на реализации, свързани с този текст в Деня на благодарността и в продължение на около седмица след това. Ще продължим да използваме инструментите за персонализиране на реклами за сезонни и текущи промоции и занапред.“
Първи стъпки
С инструментите за персонализиране на реклами рекламодателите могат да спестят време и да показват по-свежи и по-подходящи реклами, а клиентите виждат реклами с уместна и актуална информация, които са тясно свързани с търсенето им. Това осигурява по-добра практическа работа на клиентите Ви и помага да подобрите ефективността на текстовите Ви реклами.
Тази функция ще бъде въведена глобално през следващите няколко седмици. За повече информация как да започнете, посетете Помощния център на AdWords и G+ страницата на уебинара.
Публикувано от Карън Йао (Karen Yao), групов продуктов мениджър, AdWords


Posted:
През следващите няколко седмици ще въведем динамичния ремаркетинг за всички сектори, включително хотели, полети, недвижими имоти, обяви, работни места, автомобили, финанси и образование. Откакто лансирахме динамичния ремаркетинг за търговците на дребно, много рекламодатели, като Bebe Stores, Netshoes и Build Direct стимулираха по-добри резултати и по-големи печалби от кампаниите си за ремаркетинг.
Открояване на най-важното за клиентите Ви
Динамичният ремаркетинг показва пригодени реклами, представящи продуктите, които посетителите преглеждат в уебсайта Ви, както и сродни продукти, от които биха могли да бъдат заинтересовани. Да приемем, че продавате автомобили и предлагате стотици изработки и модели в различни градове. С динамичния ремаркетинг можете да съставите една реклама, която да показва динамично индивидуално пригодени послания на посетителите на сайта Ви, като например автомобилите, с които са се ангажирали в сайта Ви, както и други подобни автомобили в същия град и ценови диапазон. Бета клиенти в множество сектори отчетоха средно двукратно увеличение на процента на реализациите и 60% намаление на CPA, когато добавиха динамични реклами в кампаниите си за ремаркетинг*.

Реклами, съставени за свят с множество екрани
Когато рекламодателите добавят мобилно насочване в кампаниите си за ремаркетинг, установихме средно 15% увеличение на обема реализации – на същата цена. Ето защо всички наши шаблони за динамичен ремаркетинг са оптимизирани за мобилни устройства, така че да показват безпроблемно реклами на различни екрани. Научете повече.
Оптимизиране за стойност на реализациите
Динамичният ремаркетинг с автоматично офериране може да увеличи ефективността, като изчислява оптимални оферти за всяка импресия в реално време. Това означава, че ако продавате фотоапарат за 800 лв. и фенерче за 20 лв., AdWords автоматично ще даде приоритет на това, да спечелите повече реализации от 800 лв., отколкото тези за 20 лв. Това спомага да увеличите максимално общата стойност на реализациите си, а не само техния брой. Научете повече.

Стимулиране на резултати с динамичния ремаркетинг


В бизнеса с пътувания Hotel Urbano състави единна динамична реклама, която показва на всеки вероятен турист най-подходящата за него пакетна оферта, хотел или круиз. Динамичните реклами подобриха възвръщаемостта на разходите им за реклама с 38% и стимулираха 415% повече приходи в сравнение със стандартния ремаркетинг. Мариана Филипо (Mariana Filippo), старши маркетинг анализатор в Hotel Urbano, казва, че той прави бизнеса по-ефективен, „тъй като не трябва да променяме рекламите всеки ден в над 4000 пакетни оферти в 183 различни държави. Той е в крак с нашето темпо, така че можем да показваме точната реклама на точния потребител.“


В бизнеса с полети Jet Airways персонализираха рекламите въз основа на това, къде и кога хората са възнамерявали да летят, така че някой, който преглежда полети от Ню Йорк до Лондон, би могъл да види специална оферта за билети бизнес класа точно в деня, в който възнамерява да лети. Те удвоиха реализациите при 65% по-ниска CPA, като добавиха динамични реклами към стратегията си за ремаркетинг.






В бизнеса с местни оферти най-големият онлайн B2B пазар в Индия, IndiaMART, използва динамичен ремаркетинг, за да препоръчва нови доставчици на съществуващите клиенти, което увеличи обема на възможните продажби с 400% при 60% по-ниска CPA. Saugata Halder (Саугата Халдер), мениджър за продуктов маркетинг в IndiaMART, съветва: „За пазари като нас е изключително важно да представим широката гама от продукти, достъпни за нашите купувачи. Динамичният ремаркетинг ни позволи да достигнем с персонализирани реклами до по-голям сегмент от клиентите си, както и да постигнем максимален ефект от маркетинговите си усилия.“


Първи стъпки
За повече информация за това, как да започнете, посетете Помощния център на AdWords. Ако сте потребител на Google Анализ, можете да посетите Помощния център на инструмента, за да научите как да използвате съществуващите си маркери за първите стъпки с динамичния ремаркетинг.
Публикувано от Джиоти Вейдии (Jyoti Vaidee), продуктов мениджър „Динамични дисплейни реклами“

* Резултатите от кампаниите може да се различават за отделните рекламодатели.

Posted:
Предстои промяна в опициите за насочване на ниво устройства в кампаниите от типа Инсталиране на мобилни приложения.  От 15ти октомври 2014г. възможността за изключване на таблети вече няма да е активна. В случай че до момента тази опция е била активирана за дадена кампания, тя ще бъде автоматично прехвърлена към възможност за показване на таблети, позволявайки на рекламите Ви да достигат повече потенциални клиенти.

В случай че желаете да запазите настоящите настройки и да ограничите насочването към таблети, моля, попълнете тази кратка форма до 8ми октомври 2014г.