Posted:


Весело посрещане на празничните дни! Пожелаваме Ви една приказна Коледа, изпълнена с много уют, усмивки и добро настроение!




Екипът на Google AdWords България

Posted:
Днес Google обяви данните за Годината в Google Търсене 2014, годишният анализ, даващ уникален поглед върху най-популярните хора, най-значимите събития и най-горещи теми според търсенията по света. За втора година Google представя и резултатите за България

През 2014 година Кубрат Пулев бе най-търсената известна личност от българите,  следван от Робин Уилямс, когото светът загуби през август месец. Малката звезда на България Крисия Тодорова се представи феноменално на Детската Евровизия и търсенията за нея и песенния конкурс не закъсняха.

Спортните състезания преобладаваха сред най-популярните събития, търсени тази година - българите искаха да знаят повече за Световното по футбол в Бразилия, за Олимпиадата в Сочи, мачът Лудогорец-Лацио и Australian Open. Интересуваха се oт разнообразни теми, като тази година отново най търсеният “какво е…?” въпрос, който терзаеше най-много българите, бе „какво е любовта”. Питаха още “какво е swag”, “какво е ебола”, “кой е къртицата”, “как да отслабна”. И не на последно място, търсиха повече информация за развлечения, като най-търсеният филм бе “Замръзналото кралство”, а най-търсеното тв предаване - “Съдби на кръстопът”.

За да научите повече за Годината в Google Търсене по света и  да гледате нашето годишно видео, посетете www.google.com/trends/2014/.





Екипът на Goole AdWords за България

Posted:


През последните два месеца въведохме серия инструменти, създадени за опитните потребители на AdWords. Предназначени специално за рекламодателите ни с най-усъвършенствани възможности, тези инструменти опростяват работния Ви процес и намаляват времето, прекарвано в управление на кампаниите. А днес с голямо вълнение обявяваме актуализацията на един от най-популярните ни инструменти AdWords Редактор.

AdWords Редактор 11.0 представлява най-голямата актуализация на приложението от пускането му през 2006 г. Променихме дизайна му из основи – подобрихме всички функции, които познавате и харесвате, като добавихме нови, за да можете да правите повече неща за по-кратко време. С чисто нов визуален дизайн и по-бърз интерфейс AdWords Редактор 11.0 е създаден, за да Ви направи по-ефикасни, докато преглеждате и извършвате промени по профилите и кампаниите си.


Управлявайте профили и елементи един до друг
В AdWords Редактор 11.0 можете да отваряте няколко прозореца, за да преглеждате едновременно различни части от профила си. Например вече можете да отворите нов прозорец, за да видите списъка с ключовите си думи, докато създавате рекламата си. Можете също така лесно да управлявате няколко профила наведнъж, като отворите толкова профилни прозореца, колкото искате.Подредете ги един до друг и можете дори да копирате и поставяте или да хващате и премествате с мишката елементи в тях.Освен това можете да добавяте и управлявате всичките си профили, да изтегляте данни и да следите състоянието в новия мениджър на профили.

Намирайте търсеното по-бързо
Колкото повече расте профилът Ви, толкова повече нараства нуждата да намирате търсеното от Вас. В AdWords Редактор 11.0 въведохме нов панел за избор на списъци с типове.Тази функция елиминира нуждата да се придвижвате с помощта на раздели, за да можете бързо да изпълнявате обичайни задачи, като имате незабавен достъп до кампаниите си, разширените функции и настройките.
Ако търсите нещо конкретно, използвайте подобрената лента за разширено търсене. Вече можете да прилагате няколко критерия и филтъра за търсене и дори да запазвате популярни търсения за бъдеща употреба. А след като намерите това, което търсите, вече е лесно да се придвижвате и да извършвате промени с помощта на лесни клавишни комбинации (Mac, Windows).Преминете към рекламна група и създайте нов набор от ключови думи за секунди. Също така можете бързо да имате достъп до любимите си инструменти за групово редактиране от всеки изглед – намирате и заменяте рекламен текст само с няколко кликвания или променяте изписването с главни букви в няколко ключови думи.
Извършвайте повече действия групово и мащабно
Осъществяването на мащабни промени вече е още по-лесно в AdWords Редактор 11.0. Разширената функционалност за избор на няколко елемента едновременно улеснява преглеждането и актуализирането на конкретни части от профила Ви. Изберете каквато и да е комбинация от кампании и рекламни групи, за да прегледате рекламите или ключовите им думи, и ги поставете в няколко кампании и рекламни групи наведнъж.
Управлявайте своята Споделена библиотека, за да присвоявате стратегии за офериране и връзки към сайта в няколко кампании и рекламни групи.Инструментът за извършване на няколко промени вече автоматично организира текста Ви в колони и редове, докато добавяте, актуализирате или премахвате няколко елемента в движение. Също така подробна история със скорошните Ви промени е само на едно кликване разстояние, заедно с опцията бързо да отмените или възстановите няколко промени една след друга или групово.

Надстройте до AdWords Редактор 11.0

Най-новата версия на AdWords Редактор вече се предлага навсякъде по света за Mac и Windows – надстройте днес! Можете да научите повече за AdWords Редактор 11.0 в Помощния център на AdWords.Поддръжката на предходните версии на AdWords Редактор ще се предлага още четири месеца, за да имате време да надстроите. За да осигурите непрекъснатата си употреба на AdWords Редактор, ще трябва да надстроите до 2 април 2015 г.
Публикувано от Джеф Менегай (Geoff Menegay), продуктов мениджър за AdWords Редактор


Posted:
                
София, 10 декември 2014 г.  - Днес Google картите в България бяха обновени с нова специална колекция от забележителни места, планински обекти и маршрути. С помощта на специално оборудвана раница, т.нар. Google Trekker, екипът успя да покори връх Мусала и да заснеме множество планински маршрути в Национален парк Рила и Пирин планина, исторически обекти като паметника Шипка и Перперикон, и редица други.
Ново за България е и заснемането на обекти отвътре, което дава възможност да се разходим виртуално в известни в световен мащаб музеи, да разгледаме произведения на изкуството и паметници от културното ни наследство. Факт са и първите за България църкви, заснети от Google на закрито. В тази онлайн галерия можете да разгледате подробно новозаснетите Google Street View обекти в страната.
С обогатяване на картата, Google Street View предоставя възможността на всички онлайн потребители да пропътуват виртуално тези нови маршрути в България и да разгледат новите забележителности чрез 360-градусови панорамни снимки, които от днес са достъпни на Google картите, на Google Earth, както и на Google Карти за мобилни устройства.
Както винаги, с цел запазване на политиката на поверителност, преди публикуване Google замъглява лицата на хората и регистрационните номера на колите на снимките. Щом станат видими онлайн, всеки ще може да докладва нередности чрез бутона “Докладвай проблем” в долния десен ъгъл на изображенията.
Повече информация за Google Street View, можете да намерите на http://google.bg/streetview.