Хората живеят онлайн и се ангажират с бизнеса Ви по нови начини, след като видят Ваша реклама. Потребителите със смартфони все по-често търсят в движение продукти или услуги и веднага се обаждат по телефона. Всъщност при 70% от мобилните търсения се стига до обаждане до бизнеса направо от резултатите от търсенето.[1]
Днес представяме кампании само за обаждания, нов и лесен начин за бизнесите да достигат до потенциалните клиенти, като показват забелязващ се телефонен номер, описание на бизнеса и бутон за обаждане – точно където хората търсят.


Създадени специално за бизнеси, за които телефонните обаждания са по-ценни от кликванията към уебсайта
Кампаниите само за обаждания са специално създадени да се показват само на мобилни устройства, които могат да извършват телефонни обаждания. Това означава, че всяко кликване, за което плащате, може да е телефонно обаждане до бизнеса Ви.
Оферирайте само за телефонни обаждания
Тъй като всяко кликване се преобразува в телефонно обаждане, можете да създадете стратегия за оферирана, която се основава конкретно на целите Ви за CPA или възвръщаемост на разходите за реклама (ROAS) за обаждания. Това Ви помага да постигате максимални резултати от всяко обаждане до бизнеса Ви.
„Клиентите ни все по-често ни се обаждат от мобилните си устройства, за да получат оферта за застраховка. Най-хубавото на рекламите, генериращи само обаждания, е това, че ни дават възможност да оферираме въз основа на ценността на обаждането, така че да изпълняваме конкретните цели за възвращаемост на инвестициите, които сме определили за продажбите, постигнати по телефона.“
Джейсън Джонсън (Jason Johnson)
Маркетингов директор, Clearlink Insurance
Персонализирайте рекламите, съсредоточени върху една подканваща фраза – за телефонно обаждане
Пригодете рекламите си за телефонни обаждания чрез рекламни послания, като „говорете със специалист днес“ или „уговорете си среща“, за да покажете на хората, че могат лесно да се свържат с бизнеса Ви, без да трябва да посещават сайта Ви.
За BizLab, национален търговец на дребно на телекомуникационни услуги, повечето реализации се осъществяват офлайн, по телефона. „Новите реклами, генериращи само обаждания, увеличиха броя възможни клиенти и процента на реализация, тъй като насочваме към мобилни устройства с реклами, например ползващи „Обадете се сега“, които са съсредоточени само върху стимулирането на обаждания.“
Катрин Уилсън (Catherine Wilson)
Старши анализатор по плащане на кликване, BizLab
Голям доставчик на интернет услуги използва кампании само за обаждания, за да свързва клиентите бързо и лесно с екипа си по продажбите. „Тъй като подканващата фраза е единствено за телефонно обаждане, рекламите, генериращи само обаждания, подобряват практическата работа при пазаруване от мобилни устройства, като премахват междинната стъпка на посещаването на уебсайта ни. Те осигуряват на потребителите лесен начин да получат желания продукт, като се обадят направо до центъра ни за продажби. По-добрата практическа работа на клиентите, съчетана с увеличаване на обажданията и продажбите, е печеливша ситуация и за потребителите, и за рекламодателите.“
Джош Лайбнър (Josh Leibner)
Директор по платеното търсене в Red Ventures, маркетингов партньор за големи компании
Научете повече

Ако понастоящем ползвате настройката за разширения за обаждания, за да създавате реклами, генериращи само обаждания, в Помощния център на AdWords можете да намерите подробности за това, как да надстроите до кампании само за обаждания.

Публикувано от Амит Агарвал (Amit Agarwal), продуктов мениджър, AdWords

[1] Google/Ipsos, „The Role of Click to Call in the Path to Purchase“ („Ролята на обажданията чрез кликвания в пътя до извършване на покупка“), септември 2013 г.