Постоянната свързаност увеличава начините, по които хората се ангажират с бизнеса Ви, а това означава повече данни и показатели, които да използвате за управление на ефективността на рекламите.  Ето защо въвеждаме надстроени URL адреси, за да осигурим по-лесен и бърз начин за управление и проследяване на важната информация за всяко кликване върху рекламите Ви в AdWords*.  
Надстроените URL адреси предлагат няколко предимства за рекламодателите, включително:
   по-малко изразходвано време за управление на актуализациите за проследяването на URL адреси;
   по-кратко време за обхождане и зареждане на уебсайта Ви;
   нови параметри на ValueTrack, които Ви помагат да получавате допълнителна статистика за рекламите си. Научете повече.
Йоханес Липка (Johannes Lipka), мениджър „Продукти и решения“ в eProfessional GmbH, споделя: „Надстроените URL адреси са един от инструментите, спестяващи най-много време, които сме използвали в AdWords. Те ни дават възможност да променяме персонализирани проследяващи параметри за група URL адреси на едно място, без да задаваме повторно статистическите данни за рекламите. Планираме да внедрим надстроените URL адреси в профилите на клиентите си възможно най-скоро.“
Целевите URL адреси днес
Ако днес използвате проследяване на URL адреси, ще забележите, че целевите URL адреси са съставени от два компонента:
  • URL адрес на целевата страница Това е URL адресът, който клиентите виждат в браузърите си, когато достигнат до целевата страница след кликване върху рекламата Ви.
  • Проследяване Тази секция включва информация, като пренасочвания към услуги за проследяване на трети страни, параметри на ValueTrack или идентификационни номера на персонализирани файлове за създаване на реклама.
В примера по-долу в синьо е представена целевата страница, а в зелено – информацията за проследяване.
www.example.com?creative=12345
При целевите URL адреси всеки път, когато искате да коригирате проследяването, трябва да актуализирате целия адрес. Това задейства повторния му преглед, по време на който рекламите Ви спират да се показват, а Вие губите време и потенциални нови бизнес инициативи.
Какво се променя с надстроените URL адреси
Надстроените URL адреси Ви дават възможност в AdWords да въвеждате частта от адреса, отговаряща на целевата страница, отделно от информацията за проследяване. Сега можете да актуализирате тази информация в профила, кампанията или рекламната си група, без да се налага да задавате повторно статистическите данни за рекламите си.
Да видим как може да се състави примерният URL адрес по-горе с помощта на новите полета с надстроени URL адреси.
Крайният URL адрес е мястото, където въвеждате URL адреса на целевата страница на уебсайта си.
Целевата страница „www.example.com“ вече се въвежда в полето „Краен URL адрес“
В шаблоните за проследяване въвеждате информацията си за проследяване и указвате на AdWords как да композира URL адресите Ви. Ако сега искате да приложите актуализациите си за проследяването в няколко URL адреса, можете да използвате споделен шаблон за проследяване на ниво профил, кампания или рекламна група. Ако предпочитате да управлявате информацията си за проследяване на URL адресите на отделните им нива, можете да използвате шаблон за проследяване на ниво реклама, ключова дума или връзка към сайта.

В примера по-долу сме използвали шаблон за проследяване на ниво профил, за да приложим информацията си за проследяване към всички URL адреси в профила.

Информацията за проследяване на всички URL адреси в профила се въвежда в шаблон за проследяване на ниво профил.
Персонализираните параметри Ви дават възможност да персонализирате информацията, която искате да наблюдавате, както и конкретните стойности, които се вмъкват в URL адресите при кликване върху рекламите Ви. Ако например искате да вмъквате стойността 12345 при всяко кликване върху тази конкретна реклама, можете в нея да зададете персонализирания параметър {_mycreative}.

Въведете „_mycreative“ в полето за персонализиран параметър, за да се вмъква 12345 при всяко кликване върху тази реклама.
Нови URL адреси, нова статистика
Като част от това надстройване ще получите достъп до голям брой нови статистически данни за кликванията върху рекламите Ви.
Новите параметри на ValueTrack Ви дават възможност да проследявате допълнителна статистика за бизнеса си. Ако например искате да проследявате броя на задействаните кликвания върху рекламата Ви по местоположение, можете да използвате новия параметър на ValueTrack {loc_physical_ms}. За оптимално използване на новите параметри на ValueTrack можете да ги задавате на ниво профил, така че да проследявате тези стойности за всички URL адреси в профила си. Научете за новите параметри на ValueTrack.
Параметърът на ValueTrack за местоположение {location_physical_ms} е показан в зелено в шаблона за проследяване на ниво профил
Следващи стъпки
От тази седмица започваме да въвеждаме надстроените URL адреси за всички рекламодатели. Приканваме онези от тях, които използват проследяване в URL адресите си, да настроят до новата система до 1 юли 2015 г. На тази дата URL адресите Ви ще започнат да се актуализират към новата структура.  

Ако за управление на URL адресите си използвате платформа за проследяване, препоръчваме Ви промените да бъдат извършени от нея.

За да научите как можете да започнете използването на надстроени URL адреси за новите си реклами, моля, вижте статията ни в Помощния център.

Публикувано от: Лио Сей (Leo Sei), продуктов мениджър, Google AdWords
___________________________________________________________________
*Навсякъде, където се споменават „реклами“, имаме предвид и други опции за насочване, които са налице за мрежата за търсене, дисплейната мрежа и Пазаруване.