Мобилните устройства завинаги промениха начина, по който хората взаимодействат със света около тях – от пазаруването до общуването. Всъщност 91% от потребителите на, като избиране на нови спортни обувки или преглед на рецепти за шоколадова торта. Тъй като смартфони вече ги използват като източник на идеи, когато извършват определена задача* можем да сме онлайн навсякъде и по всяко време, разчитаме информацията да е налична на мига и да е уместна. Това очакване промени начина, по който хората вземат решения, и създаде огромни възможности за специалистите по маркетинг.

За да удовлетворим повишените очаквания на съвременните потребители, вниманието ни е насочено към предоставяне на нововъведения в AdWords, чрез които да можете по-успешно да достигате до потребителите и да им влияете по пътя им до покупката. На 5 май 2015 г. в 19:30 ч. българско време (+2 GMT) ще се проведе уебинар на живо, за да споделим тези нови продукти с Вас. Можете да следите 45-минутното събитие на живо тук, в блога Inside AdWords.

Регистрирайте се за уебинара на живо тук. Присъединете се към нас, за да научите за нови продукти, предназначени да:

● способстват за по-добра мобилна практическа работа на клиентите Ви, когато търсят продуктите и услугите Ви;

● измерват всички моменти, които са от значение за бизнеса Ви – онлайн и офлайн, в множество устройства и точки на съприкосновение;

● персонализират и мащабират всичко, което правите в AdWords, за да отключат пълния потенциал на все по-сложните пътища на потребителите.

Тези нововъведения са разработени въз основа на единствена по рода си информация за начина, по който потребителите взаимодействат с технологиите, и отзиви от малки и големи клиенти от целия свят. Очаквам с нетърпение възможността да ги споделя с Вас.

Моля, регистрирайте се и бъдете с нас на 5 май. Дотогава следете нашата страница +GoogleAds, където ще намерите подсказки за това, което предстои. 

* Проучване сред потребителите, проведено от Google/Ipsos през март 2015 г.

Публикувано от Джери Дишлер (Jerry Dischler), Вицепрезидент, Продуктов мениджмънт, AdWords