Хората използват мобилните си телефоните милиарди пъти на ден в моменти, когато искат да научат нещо, да отидат някъде, да направят или купят нещо. В тези наситени с намерения моменти те често търсят приложения, за да получат онова, което им е необходимо. Бегачите може да търсят приложение за „проследяване на пробега“, когато започнат да тренират за маратон, кулинарните любители може да търсят „ресторантски“ приложения, за да проверяват кои са най-модерните нови заведения в града, а пътуващите често със самолет може да търсят „топ игри“, за да поиграят преди дълъг полет. Всъщност търсенето е един от най-големите стимули за инсталиране на приложения в Google Play Магазин.
Ето защо инвестираме в нови начини, с които да помогнем на хората да откриват приложения с реклами в резултатите от търсенето в Google Play, и въвеждаме нови технологии, за да опростим управлението на кампаниите и да подобрим решенията за измерване за програмистите.
Те са тук: Реклами в резултатите от търсенето в Google Play
От днес започва въвеждането на реклами в резултатите от търсенето в Google Play за всички рекламодатели и програмисти, които използват кампании за инсталиране на приложения в мрежата за търсене в AdWords.
Google Play достига до повече от един милиард души, които използват устройства с Android, в над 190 държави. С такъв голям обхват рекламите в резултатите от търсенето в Google Play могат да предоставят на потребителите нови начини за откриване на приложения, които при други условия биха пропуснали, и да помогнат на програмистите да повишат информираността за приложенията си. Компании като Booking.com и Nordeus вече използват реклами в Google Play като част от тяхната стратегия за промотиране на мобилните си приложения.


Томислав Михайлович, CMO на Nordeus споделя: ,,Мрежата за търсене е основен компонент в нашата стратегия за промотиране на приложения и достигане до качествени потребители. С новите реклами в Google Play имаме възможност да достигнем до хората, когато те търсят да свалят нови приложения и вече наблюдаваме много повече сваляния на приложението ни за играта Top Eleven."

Подобрено проследяване на реализациите за Android
Като разширяваме възможностите за програмистите да популяризират приложенията си, ние се ангажираме и с осигуряването на инструменти за проследяване на реализациите, които работят безпроблемно в различни канали и се съчетават с произволни решения за измерване, избирани от програмистите. Ето защо въвеждаме първи отваряния на приложение за Android, ново решение за проследяване на реализациите, което измерва кога потребителят отваря приложението, след като кликне върху рекламата и завърши инсталирането на приложение за Android. Освен че осигурява проследяване на реализациите за мобилни приложения в мрежата за търсене, дисплейната мрежа и YouTube, това ново решение дава възможност на програмистите да сравняват по-добре обема на реализациите, които установяват в AdWords, с данните в решения за измерване на трети страни. Първите отваряния на приложение са стандартният тип реализации за решения на трети страни, ето защо работим с основни партньори като Tune, AppsFlyer, Kochava, Adjust и Apsalar, за да осигурим последователност на данните и да предоставим на програмистите свободата да използват функциите за отчитане и оптимизиране както в AdWords, така и в решения на трети страни по техен избор.
Още по-лесен начин за приспособяване на рекламите Ви за инсталиране на приложение в мрежите на Google
След няколко седмици универсалните кампании за приложения ще направят още по-лесно популяризирането на приложенията Ви в Google Play и всички продукти на Google, включително Търсене, YouTube, мрежата за реклами в приложения на AdMob и над 2 милиона сайта в дисплейната мрежа на Google. Трябва само да ни кажете какво ще бъде посланието на рекламата Ви, до кого искате да достигнете, какъв е бюджетът Ви и целевата цена на инсталиране, а ние ще свършим останалото.
Тъй като екосистемата на приложенията продължава да се разраства, ние се стремим да създаваме продукти, които помагат на програмистите да представят приложенията си пред потребителите, които ще ги харесат. От добавяне на реклами в мрежата за търсене към Google Play до подобряване на проследяването на реализациите с Android и опростяване на управлението при универсалните кампании за приложения – надяваме се, че тези нови инструменти ще донесат още по-големи успехи на общността ни от програмисти на приложения.
Публикувано от Суроджит Чатърджи (Surojit Chatterjee), директор, Продуктов мениджмънт, Мобилни реклами при търсене