Posted:

Хората живеят онлайн и се ангажират с бизнеса Ви по нови начини, след като видят Ваша реклама. Потребителите със смартфони все по-често търсят в движение продукти или услуги и веднага се обаждат по телефона. Всъщност при 70% от мобилните търсения се стига до обаждане до бизнеса направо от резултатите от търсенето.[1]
Днес представяме кампании само за обаждания, нов и лесен начин за бизнесите да достигат до потенциалните клиенти, като показват забелязващ се телефонен номер, описание на бизнеса и бутон за обаждане – точно където хората търсят.


Създадени специално за бизнеси, за които телефонните обаждания са по-ценни от кликванията към уебсайта
Кампаниите само за обаждания са специално създадени да се показват само на мобилни устройства, които могат да извършват телефонни обаждания. Това означава, че всяко кликване, за което плащате, може да е телефонно обаждане до бизнеса Ви.
Оферирайте само за телефонни обаждания
Тъй като всяко кликване се преобразува в телефонно обаждане, можете да създадете стратегия за оферирана, която се основава конкретно на целите Ви за CPA или възвръщаемост на разходите за реклама (ROAS) за обаждания. Това Ви помага да постигате максимални резултати от всяко обаждане до бизнеса Ви.
„Клиентите ни все по-често ни се обаждат от мобилните си устройства, за да получат оферта за застраховка. Най-хубавото на рекламите, генериращи само обаждания, е това, че ни дават възможност да оферираме въз основа на ценността на обаждането, така че да изпълняваме конкретните цели за възвращаемост на инвестициите, които сме определили за продажбите, постигнати по телефона.“
Джейсън Джонсън (Jason Johnson)
Маркетингов директор, Clearlink Insurance
Персонализирайте рекламите, съсредоточени върху една подканваща фраза – за телефонно обаждане
Пригодете рекламите си за телефонни обаждания чрез рекламни послания, като „говорете със специалист днес“ или „уговорете си среща“, за да покажете на хората, че могат лесно да се свържат с бизнеса Ви, без да трябва да посещават сайта Ви.
За BizLab, национален търговец на дребно на телекомуникационни услуги, повечето реализации се осъществяват офлайн, по телефона. „Новите реклами, генериращи само обаждания, увеличиха броя възможни клиенти и процента на реализация, тъй като насочваме към мобилни устройства с реклами, например ползващи „Обадете се сега“, които са съсредоточени само върху стимулирането на обаждания.“
Катрин Уилсън (Catherine Wilson)
Старши анализатор по плащане на кликване, BizLab
Голям доставчик на интернет услуги използва кампании само за обаждания, за да свързва клиентите бързо и лесно с екипа си по продажбите. „Тъй като подканващата фраза е единствено за телефонно обаждане, рекламите, генериращи само обаждания, подобряват практическата работа при пазаруване от мобилни устройства, като премахват междинната стъпка на посещаването на уебсайта ни. Те осигуряват на потребителите лесен начин да получат желания продукт, като се обадят направо до центъра ни за продажби. По-добрата практическа работа на клиентите, съчетана с увеличаване на обажданията и продажбите, е печеливша ситуация и за потребителите, и за рекламодателите.“
Джош Лайбнър (Josh Leibner)
Директор по платеното търсене в Red Ventures, маркетингов партньор за големи компании
Научете повече

Ако понастоящем ползвате настройката за разширения за обаждания, за да създавате реклами, генериращи само обаждания, в Помощния център на AdWords можете да намерите подробности за това, как да надстроите до кампании само за обаждания.

Публикувано от Амит Агарвал (Amit Agarwal), продуктов мениджър, AdWords

[1] Google/Ipsos, „The Role of Click to Call in the Path to Purchase“ („Ролята на обажданията чрез кликвания в пътя до извършване на покупка“), септември 2013 г.

Posted:

Постоянната свързаност увеличава начините, по които хората се ангажират с бизнеса Ви, а това означава повече данни и показатели, които да използвате за управление на ефективността на рекламите.  Ето защо въвеждаме надстроени URL адреси, за да осигурим по-лесен и бърз начин за управление и проследяване на важната информация за всяко кликване върху рекламите Ви в AdWords*.  
Надстроените URL адреси предлагат няколко предимства за рекламодателите, включително:
   по-малко изразходвано време за управление на актуализациите за проследяването на URL адреси;
   по-кратко време за обхождане и зареждане на уебсайта Ви;
   нови параметри на ValueTrack, които Ви помагат да получавате допълнителна статистика за рекламите си. Научете повече.
Йоханес Липка (Johannes Lipka), мениджър „Продукти и решения“ в eProfessional GmbH, споделя: „Надстроените URL адреси са един от инструментите, спестяващи най-много време, които сме използвали в AdWords. Те ни дават възможност да променяме персонализирани проследяващи параметри за група URL адреси на едно място, без да задаваме повторно статистическите данни за рекламите. Планираме да внедрим надстроените URL адреси в профилите на клиентите си възможно най-скоро.“
Целевите URL адреси днес
Ако днес използвате проследяване на URL адреси, ще забележите, че целевите URL адреси са съставени от два компонента:
  • URL адрес на целевата страница Това е URL адресът, който клиентите виждат в браузърите си, когато достигнат до целевата страница след кликване върху рекламата Ви.
  • Проследяване Тази секция включва информация, като пренасочвания към услуги за проследяване на трети страни, параметри на ValueTrack или идентификационни номера на персонализирани файлове за създаване на реклама.
В примера по-долу в синьо е представена целевата страница, а в зелено – информацията за проследяване.
www.example.com?creative=12345
При целевите URL адреси всеки път, когато искате да коригирате проследяването, трябва да актуализирате целия адрес. Това задейства повторния му преглед, по време на който рекламите Ви спират да се показват, а Вие губите време и потенциални нови бизнес инициативи.
Какво се променя с надстроените URL адреси
Надстроените URL адреси Ви дават възможност в AdWords да въвеждате частта от адреса, отговаряща на целевата страница, отделно от информацията за проследяване. Сега можете да актуализирате тази информация в профила, кампанията или рекламната си група, без да се налага да задавате повторно статистическите данни за рекламите си.
Да видим как може да се състави примерният URL адрес по-горе с помощта на новите полета с надстроени URL адреси.
Крайният URL адрес е мястото, където въвеждате URL адреса на целевата страница на уебсайта си.
Целевата страница „www.example.com“ вече се въвежда в полето „Краен URL адрес“
В шаблоните за проследяване въвеждате информацията си за проследяване и указвате на AdWords как да композира URL адресите Ви. Ако сега искате да приложите актуализациите си за проследяването в няколко URL адреса, можете да използвате споделен шаблон за проследяване на ниво профил, кампания или рекламна група. Ако предпочитате да управлявате информацията си за проследяване на URL адресите на отделните им нива, можете да използвате шаблон за проследяване на ниво реклама, ключова дума или връзка към сайта.

В примера по-долу сме използвали шаблон за проследяване на ниво профил, за да приложим информацията си за проследяване към всички URL адреси в профила.

Информацията за проследяване на всички URL адреси в профила се въвежда в шаблон за проследяване на ниво профил.
Персонализираните параметри Ви дават възможност да персонализирате информацията, която искате да наблюдавате, както и конкретните стойности, които се вмъкват в URL адресите при кликване върху рекламите Ви. Ако например искате да вмъквате стойността 12345 при всяко кликване върху тази конкретна реклама, можете в нея да зададете персонализирания параметър {_mycreative}.

Въведете „_mycreative“ в полето за персонализиран параметър, за да се вмъква 12345 при всяко кликване върху тази реклама.
Нови URL адреси, нова статистика
Като част от това надстройване ще получите достъп до голям брой нови статистически данни за кликванията върху рекламите Ви.
Новите параметри на ValueTrack Ви дават възможност да проследявате допълнителна статистика за бизнеса си. Ако например искате да проследявате броя на задействаните кликвания върху рекламата Ви по местоположение, можете да използвате новия параметър на ValueTrack {loc_physical_ms}. За оптимално използване на новите параметри на ValueTrack можете да ги задавате на ниво профил, така че да проследявате тези стойности за всички URL адреси в профила си. Научете за новите параметри на ValueTrack.
Параметърът на ValueTrack за местоположение {location_physical_ms} е показан в зелено в шаблона за проследяване на ниво профил
Следващи стъпки
От тази седмица започваме да въвеждаме надстроените URL адреси за всички рекламодатели. Приканваме онези от тях, които използват проследяване в URL адресите си, да настроят до новата система до 1 юли 2015 г. На тази дата URL адресите Ви ще започнат да се актуализират към новата структура.  

Ако за управление на URL адресите си използвате платформа за проследяване, препоръчваме Ви промените да бъдат извършени от нея.

За да научите как можете да започнете използването на надстроени URL адреси за новите си реклами, моля, вижте статията ни в Помощния център.

Публикувано от: Лио Сей (Leo Sei), продуктов мениджър, Google AdWords
___________________________________________________________________
*Навсякъде, където се споменават „реклами“, имаме предвид и други опции за насочване, които са налице за мрежата за търсене, дисплейната мрежа и Пазаруване.


Posted:



Първия уебинар за 2015 година е посветен на празника Свети Валентин. Уебинара включва съвети за оптимизация в АdWords и инструмента за персонализиране с обратно броене, подходящ за промоции или еднократни събития свързани с празника.