Posted:

Здравейте,

Можете да следите промените във функционалностите на AdWords през последните месеци на този линк към Помощния център (информацията се публикува на английски). Сред промените през март 2015, например, са оптимизиране в представянето на информацията в отчета за обектите с най-голямо движение (top movers report) и промяна в интерфейса за настройките на реализации за по-лесно управление.

В случай че искате да оставите Вашите отзиви за най-новите функционалности описани на тази страница можете да ползвате формата за обратна връзка.

Posted:
Здравейте,

Posted:
Здравейте,
Предлагаме на Вашето внимание информация относно най-новите начини за насочване на банерна реклама в дисплейната мрежа. Насочването по интереси вече е много по-прецизно и Ви дава възможност да изберете между следните опции: аудитории по афинитет, аудитории по персонализиран афинитет и пазарни аудитории.

Можете да гледате уебината на YouTube канала на Google AdWords за България на този линк.

Posted:

Здравейте,

В последния уебинар от поредицата Google AdWords Онлайн Класове можете да проследите тенденциите в поведението на българския онлайн потребител през 2014 година на база данните от Consumer Barometer за България.

Можете да гледате уебината на Youtube канала на Google AdWords за България през този линк.

Posted:


Posted:

Вече е по-лесно да бъдете добре информирани за кампаниите си

Днес представяме приложението AdWords – лесен начин за преглед и управление на ефективността на рекламите Ви, когато сте в движение.  Новото приложение за Android е налично в цял свят за съществуващи клиенти на AdWords. 

Малки и големи фирми все по-често използват смартфони, за да управляват всичко – от поддръжка на клиенти през поръчки на продукти до маркетинг. Вече можете да използвате смартфона си, за да поддържате безпроблемно провеждане на кампаниите си в AdWords – независимо къде Ви отведе работата Ви.

Като придружаващ инструмент към профила Ви на настолен компютър, приложението Ви дава възможност за:
   преглед на статистически данни за кампанията;
   актуализиране на оферти и бюджети;
   получаване на сигнали и известия в реално време;
   действия въз основа на предложения за подобряване на кампаниите Ви;
   обаждане към специалист на Google.



Изтегляне на приложението AdWords за Android

Томи Сандс (Tommy Sands), старши мениджър по платено търсене във Philly Marketing Labs, споделя: „Способността бързо да мога да прегледам и предприема действия в профилите си в AdWords, когато разполагам само с мобилно устройство, ми дава възможност да управлявам кампаниите си по-добре и по-ефективно. Хубаво е да знам, че само с няколко докосвания имам достъп до нужната ми информация, независимо къде се намирам.
Преглеждайте (и извършвайте промени) в движение
Когато отворите приложението, ще видите общ преглед на своите кликвания, разходи и реализации. За по-задълбочена статистика можете да преглеждате показателите по рекламна група, ден от седмицата и устройство.

Промените в ефективността на кампаниите могат да се случат по всяко време – вече можете да реагирате на тях бързо дори когато не сте на бюрото си. Ако например установите, че най-ефективната Ви кампания е достигнала максималния си бюджет, можете да направите корекции, така че да не губите потенциални продажби. Можете дори да поставите на пауза или да активирате кампания за промоция със срочен характер.
Също така ще получавате персонализирани предложения, спрямо които можете да действате незабавно. Ако например има възможност да получите повече импресии, като коригирате офертите си, ще ви уведомим, така че да можете де извършите промяната директно от приложението.


Изтегляне на приложението

Приложението AdWords е вече налично за устройства, използващи Android 4.0 или по-нова версия. За да започнете, изтеглете го още днес от Google Play Магазин. За повече информация посетете нашия Помощен център. Ще се радваме да получим отзивите Ви, след като вземете AdWords със себе си по време на бизнес приключенията си.
Публикувано от Джеф Менегей (Geoff Menegay), продуктов мениджър, AdWords

Posted:


Здравейте,

Предлагаме на Вашето внимание кратък уебинар за стъпките за създаване на новия вид кампания, с която рекламите се показват само на мобилни устройства и се заплащат само при направено обаждане. 

Можете да гледате уебината на YouTube канала на Google AdWords за България през този линк.