Posted:

С увеличаването на сложността в екосистемата на приложенията успешните програмисти търсят нови начини за измерване, управление и оптимизиране в различни рекламни мрежи и операционни системи. Тази сутрин, на годишната ни конференция Google I/O, обявихме чрез предаване на живо нов набор от медийни партньорства и рекламни предложения, създадени да отговорят на уникалните нужди на специалистите по маркетинг за мобилни приложения.  



Прозрачни, отворени и надеждни решения за измерване
За програмистите на приложения, които искат да увеличат инсталиранията и ангажираността, е изключително важно да разбират ефективността на различните медийни партньори и разположения. Ето защо инвестираме в решения, които да помагат на програмистите да прилагат последователни измервания в цялата фрагментирана екосистема от рекламни мрежи и да разбират качеството на потребителите, които всяка от тях осигурява.  
Google Анализ за приложения предоставя водещо в отрасъла решение за анализ в приложението, което е все по-полезно за рекламодателите, които търсят повече прозрачност за ефективността на рекламите в различни мрежи.  Вече можете да използвате Google Анализ за проследяване на ефективността на кампаниите си за инсталиране на мобилно приложение и да разберете стойността на общата продължителност на потребителите си както за Android, така и за iOS. Към днешна дата сме изградили партньорства с над 20 рекламни мрежи, включително Apple iAd, InMobi и Millennial Media, от стартирането на проследяването на реализациите за iOS в края на миналата година досега. Интегрирането на данните с тези партньори осигурява изчерпателен преглед на стойността на приложението в различни мрежи въз основа на показателите, от които се интересуват програмистите (т.е. стойност на общата продължителност (LTV) и задържане), което Ви помага да взимате по-добри решения за това, къде да изразходвате средствата си за реклама. През следващите няколко месеца ще можете да използвате функцията „Postback“ за предаване на реализациите си към препращащи мрежи, за да оптимизирате трафика си – всичко това ще бъде възможно с един комплект за разработване на софтуер (SDK).
И не става дума само за решенията ни за измерване.  Съзнаваме, че програмистите трябва да имат възможности за избор, когато става въпрос за доставчици на приписване, и полагаме всички усилия за отворени решения за отрасъла.  Ето защо обявихме също и възможността за интегриране на данни за инсталирания на приложения и събития от ключови партньори за измервания трети страни в AdWords. Като работим с трети страни, включително Adjust, Appsflyer, Apsalar, Kochava и Tune, можем да увеличим точността на измерванията между различните програми за проследяване в AdWords, което гарантира, че данните Ви са точни и надеждни.
Благодарение на партньорството си тези водещи рекламни платформи и системи за проследяване вярваме, че можем да направим цялата екосистема на мобилните приложения по-силна и по-свързана – всичко това с цел програмистите да бъдат по-успешни.
Но не спряхме дотам.
Днес е по-лесно от всякога да популяризирате приложенията си в Google
За програмистите, които искат да популяризират приложението си, предлагаме различни разположения в Google Търсене, мрежата на AdMob, мобилни сайтове и YouTube.  А по-рано тази година обявихме реклами в мрежата за търсене в Google Play. Като показвате реклами до резултатите от търсенето на приложения, можете да достигнете до потребителите точно когато търсят ново приложение, в момента, в който са готови да инсталират.
Днес обявихме „Универсални кампании за приложения“ – нов тип кампания, който позволява на рекламодателите да достигат до потребителите в медиите на Google по-бързо и ефективно.  „Универсални кампании за приложения“ предлагат лесен начин за настройване на реклами за инсталиране за приложенията Ви за Android в AdWords или директно от конзолата за програмисти в Google Play.

С една кампания можете да разширете обхвата си в Google Търсене, мрежата на AdMob, мобилни сайтове, YouTube и Google Play. Трябва само да ни предоставите малко данни, свързани с приложението Ви – какво ще бъде рекламното Ви послание, аудиторията, която искате да достигнете, и колко искате да изразходвате – ние ще свършим останалото вместо Вас. Зад кулисите нашите системи за създаване на реклами и офериране ще Ви помогнат да увеличите максимално ефективността на кампаниите си, така че да можете да прекарвате повече време в изграждане и подобряване на приложенията си.  Рекламите в мрежата за търсене в Google Play и „Универсални кампании за приложения“ ще бъдат въвеждани постепенно за програмисти и рекламодатели през следващите месеци.
Цялостни решения за бизнесa Ви
Днес на конференцията Google I/O обявихме също и решения, които да Ви помагат да разработвате приложения, да ангажирате потребители органично и да печелите повече пари от приложението си.  Нововъведенията ни в анализа и рекламите са предназначени да допълнят тези предложения и да Ви дадат възможност да развивате бизнеса си с решения за измерване, които са отворени и надеждни, и инструменти за популяризиране, които правят купуването на реклами по-лесно и по-ефективно.  Благодарим на всички програмисти, които изграждат тези преживявания. Ще се радваме да се ангажираме с приложенията Ви и да подкрепяме непрекъснатите Ви нововъведения, като работим в тясно сътрудничество с Вас и Вашите партньори в екосистемата.
Публикувано от: Джонатан Алфърнес (Jonathan Alferness), вицепрезидент, продуктов мениджмънт

Posted:
В края на миналата година представихме AdWords Редактор 11.0, който представляваше най-значителната актуализация на инструмента от стартирането му през 2006 г. Днес представяме друга вълнуваща актуализация на AdWords Редактор, налице за всички рекламодатели в целия свят. Тази версия включва пълна поддръжка за етикети, надстроени URL адреси, реклами, генериращи само обаждания, реклами в мобилни приложения и много други. Нека я разгледаме по-подробно.
Етикети

Въз основа на отзивите Ви AdWords Редактор вече има пълна поддръжка за етикети. Етикетите са ефективен начин да организирате обектите в профила си, като кампании и ключови думи, в логически групирания, за да можете бързо и лесно да филтрирате и изготвяте отчети за данните, които са най-подходящи за бизнеса Ви.
Вече можете да създавате, редактирате или изтривате етикети с помощта на раздела „Етикети“ в споделената библиотека в AdWords Редактор. Задавайте или премахвайте етикети във и от своите кампании, рекламни групи, ключови думи и реклами в съответните им изгледи с данни. Освен това можете да филтрирате изгледите си с помощта на етикети, както и да експортирате и импортирате всички промени в профила, свързани с етикетите.

Надстроени URL адреси

По-рано тази година представихме надстроените URL адреси, за да Ви помогнем да спестявате време, когато управлявате информация за проследяване на URL адреси, да намалим честотата, с която Google обхожда уебсайта Ви, и да предоставим достъп до новите параметри на ValueTrack и персонализирани проследяващи параметри. За да Ви помогнем да надстроите към новата система до 1 юли, добавихме поддръжка за надстроени URL адреси. Вече можете да надстроите целевите си URL адреси с помощта на AdWords Редактор, а след като ги надстроите – да управлявате крайните си URL адреси и шаблони за проследяване в мащаб. Можете да научите повече за начините за надстройване на URL адресите Ви в статията ни в Помощния център.
Реклами само с обаждане

Рекламите само с обаждане, представляват лесен и ефективен начин за свързване на мобилните потребители с бизнеса Ви по телефона. Вече можете да създавате и управлявате тези реклами в AdWords Редактор.

Реклами в мобилни приложения

Като показвате реклами в мобилни приложения, можете да достигате до все по-големия брой хора, използващи мобилни устройства, за да играят игри, да слушат музика и да се забавляват. В „Ключови думи и насочване“ вече можете да изберете да показвате рекламите си за определени категории приложения, включително конкретни приложения (или разположения) и категории мобилни приложения, като „Игри“ и „Пазаруване“.
Персонализирани аудитории по афинитети в дисплейната мрежа

Добавихме поддръжка и за персонализирани афинитети в „Аудитории“. С помощта на персонализирани аудитории по афинитет можете да създавате свои собствени аудитории по афинитет, съобразени с бизнеса Ви, за да достигате до подходящите клиенти, които се интересуват от продуктите или услугите Ви.
И много други...

В тази последна версия на AdWords Редактор има също и подобрения на лентата за търсене, по-добра поддръжка за локализация и подобрения на цялостната навигация на потребителския интерфейс. Можете да научите повече за всички нови функции в статията ни в Помощния център.
Надстройте към AdWords Редактор 11.1 днес!
Публикувано от Джеф Менегай (Geoff Menegay), продуктов мениджър за AdWords Редактор

Posted:
Здравейте,
Все повече онлайн търсения се осъществяват през мобилните телефони. Когато трафикът от мобилни телефони се расте, лесен за навигиране и оптимизиран за мобилни устройства уебсайт е все по-важен. Можете лесно да проверите как уебсайтът Ви се зарежда на различните модели мобилни телефони и как той изглежда за потребителите и Вашите потенциални клиенти с помощта на Chrome Developer Tools и функцията Mobile Emulation.

За да използвате функцията, моля, следавайте следните стъпки:
1. Заредете уебсайта с Google Chrome;
2. Изберете Inspect Element от менюто (десен клик с мишката върху страницата);
3. Разгледайте как сайтът се зарежда на различните модели мобилни телефони през Network > Emulation.