Posted:
През февруари обявихме въвеждането на надстроените URL адреси – по-бърз и по-лесен начин за управление на URL адресите в AdWords. С надстроените URL адреси ще можете да управлявате целевата си страница и информацията за проследяването поотделно с помощта на новите полета за краен URL адрес и шаблон за проследяване. Гледайте този видеоклип, за да научите повече за предимствата на надстроените URL адреси.

От 1 юли всички рекламодатели трябва да започнат да използват надстроените URL адреси вместо целевите. Ако вече сте актуализирали URL адресите си до надстроени, значи сте готови и не е необходимо да предприемате по-нататъшни действия. Ако все още не сте извършили надстройването, прочетете по-нататък, за да разберете какво ще стане с рекламите* и URL адресите Ви след 1 юли 2015 г. и какви са възможностите Ви за надстройване.
Какво ще стане след 1 юли 2015 г.
Моля, подгответе се за следните промени, които ще настъпят от 1 юли 2015 г.:
  1. Целевите URL адреси няма да могат да се редактират или създават. Всички нови URL адреси трябва да бъдат създавани с помощта на новите полета за надстроени URL адреси.
  2. Целевите URL адреси автоматично ще бъдат преместени в новото поле за краен URL адрес. Това се отнася за всички рекламни групи в профила Ви, които не съдържат URL адреси за пренасочване между кръстосани домейни**. В профила си в AdWords ще получите сигнал, който Ви информира за оставащите рекламни групи, които не са били надстроени. 
  3. Всички реклами с целеви URL адреси, които не са актуализирани до надстроени URL адреси, ще спрат да се показват след няколко месеца. Ще Ви уведомим 30 дни преди това по имейл и със сигнал в профила Ви.
Често задавани въпроси
Вижте по-долу отговорите на най-често задаваните въпроси във връзка с надстройването.

Въпрос: Налага ли се да извърша надстройване, ако не използвам проследяването на URL адреси или ако използвам само автоматичното маркиране
Отговор: Не, можете да изчакате автоматичното надстройване, което започва от 1 юли. Системата ни автоматично ще премести целевите Ви URL адреси в новите полета за краен URL адрес, а графите в отчетите Ви ще се актуализират, за да отразят тези промени. По време на автоматичното надстройване статистическите данни за ефективността на рекламите Ви няма да бъдат зададени отново и няма да е необходимо рекламите Ви да преминават повторно през преглед във връзка с правилата.

Въпрос: Кои видове URL адреси няма да бъдат надстроени автоматично и в крайна сметка няма да спрат да се показват?
Отговор: URL адресите, попадащи в тази категория, включват тези, които съдържат следното: пренасочвания между кръстосани домейни, параметъра „{copy}“ на ValueTrack, проследяващи параметри, използващи „{}“, които не са параметри на ValueTrack на AdWords или домейн, различен от този, използван в показвания URL адрес на рекламата Ви. Моля, надстройте ръчно тези URL адреси преди 1 юли.

Въпрос: Как да надстроя URL адресите на кръстосаните си домейни?
Отговор: За тези URL адреси използвайте основния или разширения начин с помощ от нашето ръководство за надстройване. Не забравяйте да надстроите както поставените на пауза, така и активните си URL адреси. Моля, работете с доставчика си на инструменти трета страна, ако се нуждаете от помощ.

Въпрос: Ще бъдат ли зададени повторно статистическите данни за рекламите ми по време на надстройването?
Отговор: За да запазите статистическите данни за рекламите си, използвайте автоматизирания или основния начин на надстройване или изчакайте системата ни да надстрои автоматично URL адресите Ви. Статистическите данни за ефективността Ви ще бъдат запазени и няма да е необходимо рекламите Ви да преминават проверка във връзка с правилата.

Ако нямате нищо против статистическите данни за рекламите Ви да бъдат зададени отново, като се възползвате напълно от предимствата на надстроените URL адреси, използвайте разширения начин на надстройване. Това ще Ви позволи да използвате новите шаблони за проследяване и параметрите на ValueTrack. Всички промени, извършени след това надстройване, няма да предизвикат повторно задаване на статистическите Ви данни.

Искаме да Ви напомним, че все още имате достъп до всички статистически данни за ефективността за минали периоди за премахнатите реклами чрез отчетите си в AdWords.

Въпрос: Използвам динамичното проследяване в URL адресите си – какво трябва да направя?
Отговор: Ще трябва ръчно да надстроите URL адресите си преди 1 юли, като използвате основния начин на надстройване. Научете повече

За дoпълнителни подробности, моля, вижте често задаваните въпроси в ръководството ни за надстройване.

Помощ за надстройването

Знаем, че това надстройване изисква работа от Ваша страна и сме на разположение да Ви помогнем. Ето някои ресурси, които могат да Ви помогнат да изберете най-добрия начин на надстройване и да Ви напътстват в този процес.
Пожелаваме Ви да продължите да използвате с успех AdWords. Можете да се свързвате с нас по всяко време за помощ във връзка с надстройването.

Публикувано от Лио Сей (Leo Sei), продуктов мениджър, Google AdWords

*Навсякъде, където се споменават „реклами“, имаме предвид и URL адреси, използвани в ключови думи, връзки към сайта, автоматични насочвания и други опции за насочване, които са налице за мрежата за търсене, дисплейната мрежа и Пазаруване.
**Целевите URL адреси, използващи пренасочвания на кръстосани домейни (т.е. URL адресите Ви, пренасочващи към сайт, различен от домейна Ви) не отговарят на условията за автоматично надстройване. Трябва ръчно да надстроите URL адресите си с помощ от ръководството за надстройване.

Posted:

Допълнете текста на Вашите реклами в AdWords с разширения за допълнителни описания. За да видите как изглеждат тези разширения към рекламите и стъпките за тяхното добавяне гледайте последия уебинар на канала на Google AdWords за България на този линк.

Posted:
Разработен с мисъл за някои от нашите рекламодатели с най-усъвършенствани възможности, профилът на мениджър в AdWords (МКЦ) е мощен инструмент за наблюдение и управление на няколко профила.За да Ви помогнем да спестите време и да Ви предоставим повече видимост по отношение на ефективността на профила, представяме няколко вълнуващи подобрения, включително управление на кампаниите в няколко профила, мощни инструменти за отчитане и по-добра навигация в профила.

Мащабно управление на кампаниите Ви

Създаването на отчети и нанасянето на бързи промени в кампаниите в няколко профила може да бъде изключително времеемко. За да Ви помогнем да управлявате и изготвяте отчети за всичките си кампании мащабно от един изглед, добавихме нов изгледКампаниикъм таблото за управление на профила на мениджър.

Действията на ниво кампания, които познавате от личните профили, вече са налични на ниво профил на мениджър.Можете да добавяте графи, прилагате сегменти и задавате филтри за изготвянето на отчети за ефективността на кампаниите за до 20 избрани профила.Друга възможност е да предприемете действие, като актуализирате бързо дневните бюджети и активирате или поставяте на пауза кампаниите си в тези профили.Също така можете да създавате нова кампания за всеки личен профил директно от профила си на мениджър.

 
Създаване на по-добри и по-информативни отчети

Актуалността на данните в таблото за управление на профила на мениджър вече съответства на останалата част от AdWords. Това означава, че повече не трябва да се придвижвате до личните профили за най-актуалните отчетни показатели. За по-полезни отчети от таблото за управление вече можете да изберете персонализиран период от време повече от 90 дни назад и да го сравните с всеки друг период. Добавихме и повече отчетни графи, включително реализации, както и възможността ефективността да се представя графично директно в таблото за управление.
За да Ви помогнем да изследвате данните в профила си по-пълноценно, добавихме разширено сегментиране и инструменти за филтриране. Обособявайте данните си бързо въз основа на това, което е най-важно за бизнеса Ви, например мрежа, тип кликване или устройство. След това приложете филтри за по-лесно идентифициране на нови възможности или за да видите данните, които Ви интересуват.

Ако използвате профили на подмениджъри, вече има ново падащо меню, с което да прецизирате таблото Ви за управление да показва данни за ефективността само за директно свързани или за всички свързани лични профили и такива на подмениджъри или за всички лични профили.
По-бърза навигация между профилитe

Накрая, улеснихме намирането на профила, които искате да прегледате.Вече можете да търсите или избирате личния или профила на мениджър, към който искате да преминете, като разширите падащото меню в горната част на профила си в AdWords.
Клиенти, използващи вече тази функционалност

Много клиенти вече виждат бърз успех в тези подобрения в МКЦ профилите си.

Наскоро разширихме продуктовата си линия, което доведе до значително увеличение на броя профили в AdWords, управлявани от нас.Сега обаче можем да установяваме значими тенденции в ефективността на кампаниите и да предприемаме действия там, където ще има най-голям ефект. И всичко това е възможно от един изглед! Това не само ни спестява 4 – 5 часа седмично, но също така ни дава повече увереност в състоянието на профилите ни.Катрин Доти (Katherine Doty), мениджър по маркетинга чрез търсещи машини за целия свят, Rosetta Stone

Имаме повече от 90 лични профила в AdWords и разчитаме на стриктно правило за наименуване на кампаниите за ефективното им управление.Благодарение на новия изглед за кампании в профила ни на мениджър вече можем да управляваме и оптимизираме кампаниите си от един изглед. Това ни спестява безброй часове, тъй като вече не трябва да кликваме многократно и управляваме кампаниите си профил по профил.Джереми Легранд (Jeremy Legrand), ръководител „SEM“, Kaymu

Нови подобрения, ново име

За да опростим правилото за наименуване и в съответствие с тези нови подобрения, повече няма да използвамеМоят клиентски център“ и „МКЦ“, когато визираме профилите на мениджър в AdWords.В течение на годината ще видите тези промени отразени в Помощния център на AdWords и в бъдещите ни съобщения.

Можете да направите обиколка на новите подобрения в AdWords или да научите повече за профилите на мениджър в Помощния център на AdWords.

Публикувано от Зак Стърн (Zak Stern), продуктов мениджър, AdWords