Posted:
Хората използват мобилните си телефоните милиарди пъти на ден в моменти, когато искат да научат нещо, да отидат някъде, да направят или купят нещо. В тези наситени с намерения моменти те често търсят приложения, за да получат онова, което им е необходимо. Бегачите може да търсят приложение за „проследяване на пробега“, когато започнат да тренират за маратон, кулинарните любители може да търсят „ресторантски“ приложения, за да проверяват кои са най-модерните нови заведения в града, а пътуващите често със самолет може да търсят „топ игри“, за да поиграят преди дълъг полет. Всъщност търсенето е един от най-големите стимули за инсталиране на приложения в Google Play Магазин.
Ето защо инвестираме в нови начини, с които да помогнем на хората да откриват приложения с реклами в резултатите от търсенето в Google Play, и въвеждаме нови технологии, за да опростим управлението на кампаниите и да подобрим решенията за измерване за програмистите.
Те са тук: Реклами в резултатите от търсенето в Google Play
От днес започва въвеждането на реклами в резултатите от търсенето в Google Play за всички рекламодатели и програмисти, които използват кампании за инсталиране на приложения в мрежата за търсене в AdWords.
Google Play достига до повече от един милиард души, които използват устройства с Android, в над 190 държави. С такъв голям обхват рекламите в резултатите от търсенето в Google Play могат да предоставят на потребителите нови начини за откриване на приложения, които при други условия биха пропуснали, и да помогнат на програмистите да повишат информираността за приложенията си. Компании като Booking.com и Nordeus вече използват реклами в Google Play като част от тяхната стратегия за промотиране на мобилните си приложения.


Томислав Михайлович, CMO на Nordeus споделя: ,,Мрежата за търсене е основен компонент в нашата стратегия за промотиране на приложения и достигане до качествени потребители. С новите реклами в Google Play имаме възможност да достигнем до хората, когато те търсят да свалят нови приложения и вече наблюдаваме много повече сваляния на приложението ни за играта Top Eleven."

Подобрено проследяване на реализациите за Android
Като разширяваме възможностите за програмистите да популяризират приложенията си, ние се ангажираме и с осигуряването на инструменти за проследяване на реализациите, които работят безпроблемно в различни канали и се съчетават с произволни решения за измерване, избирани от програмистите. Ето защо въвеждаме първи отваряния на приложение за Android, ново решение за проследяване на реализациите, което измерва кога потребителят отваря приложението, след като кликне върху рекламата и завърши инсталирането на приложение за Android. Освен че осигурява проследяване на реализациите за мобилни приложения в мрежата за търсене, дисплейната мрежа и YouTube, това ново решение дава възможност на програмистите да сравняват по-добре обема на реализациите, които установяват в AdWords, с данните в решения за измерване на трети страни. Първите отваряния на приложение са стандартният тип реализации за решения на трети страни, ето защо работим с основни партньори като Tune, AppsFlyer, Kochava, Adjust и Apsalar, за да осигурим последователност на данните и да предоставим на програмистите свободата да използват функциите за отчитане и оптимизиране както в AdWords, така и в решения на трети страни по техен избор.
Още по-лесен начин за приспособяване на рекламите Ви за инсталиране на приложение в мрежите на Google
След няколко седмици универсалните кампании за приложения ще направят още по-лесно популяризирането на приложенията Ви в Google Play и всички продукти на Google, включително Търсене, YouTube, мрежата за реклами в приложения на AdMob и над 2 милиона сайта в дисплейната мрежа на Google. Трябва само да ни кажете какво ще бъде посланието на рекламата Ви, до кого искате да достигнете, какъв е бюджетът Ви и целевата цена на инсталиране, а ние ще свършим останалото.
Тъй като екосистемата на приложенията продължава да се разраства, ние се стремим да създаваме продукти, които помагат на програмистите да представят приложенията си пред потребителите, които ще ги харесат. От добавяне на реклами в мрежата за търсене към Google Play до подобряване на проследяването на реализациите с Android и опростяване на управлението при универсалните кампании за приложения – надяваме се, че тези нови инструменти ще донесат още по-големи успехи на общността ни от програмисти на приложения.
Публикувано от Суроджит Чатърджи (Surojit Chatterjee), директор, Продуктов мениджмънт, Мобилни реклами при търсене

Posted:
Независимо дали заявката е „хотели в околността“ или „хотели наблизо“, хората често търсят едни и същи неща по различен начин. Затова достигането до клиентите Ви в значимите моменти понякога може да е като подвижна мишена. Всъщност 15% от милиардите търсения с Google, извършвани всеки ден, никога не са били виждани преди.1 Ако добавите към това променящ се продуктов инвентар и съдържание, което е скрито дълбоко в уебсайта Ви, хората не винаги намират това, което търсят. Ето защо преди три години въведохме динамичните реклами при търсене (DSA).

Днес с радост обявяваме, че динамичните реклами при търсене са подобрени и изцяло преработени, като вече са налице за всички рекламодатели в целия свят.

Какво представляват динамичните реклами при търсене?

Динамичните реклами при търсене Ви помагат да достигате до клиентите си с точната информация в моментите, когато търсят – без да е необходимо да управлявате ключови думи. DSA индексират уебсайта Ви с помощта на технологиите на Google за органично обхождане на мрежата, за да се определи за кои търсения да се показват реклами. Ако търсенето е уместно за съдържанието на уебсайта Ви, Google автоматично ще създаде реклама, която да участва в търга. Заглавията и целевите страници за рекламите Ви се генерират въз основа на продуктите и услугите, които предлагате, и това, което хората търсят. Тези точно насочени реклами допълват и други кампании в AdWords, като носят стойност за уместните търсения, които не са обхванати от съществуващите ключови думи.

Показвайте реклами въз основа на уебсайта си

Вече има още по-мощен начин да достигате до клиентите си. Освен че обхождат и индексират уебсайта Ви, динамичните реклами при търсене вече организират съдържанието му в препоръчани категории за насочване на рекламите Ви. Препоръчаните категории са персонализирани за продуктите и услугите Ви, например „мебели“, като задействат реклами само за заявките за търсене, за които имате уместна целева страница. Всяка категория може също да бъде прецизирана, за да показва допълнителни, по-конкретни категории.

Може например да направите подробна разбивка в препоръчаната категория за „мебели“, за да рекламирате само „мебели за трапезария“ или „холна гарнитура“. Изберете толкова категории, колкото искате, или използвайте опцията да показвате реклами въз основа на целия си уебсайт.

Визуализации на рекламите и задълбочени препоръки

След като изберете категориите си, сме добавили нови инструменти, за да осигурим повече прозрачност за начина, по който ще се показват рекламите Ви. За всяка препоръчана категория вече ще виждате примери за заявките за търсене, към които ще насочвате, текстовите реклами, които ще се извеждат, и страниците, до които ще достигат клиентите Ви. За да Ви помогнем да стартирате кампанията си, за всяка препоръчана категория се изчислява и предложена цена на кликване. Тези предложения се основават на ефективността на съществуващите Ви ключови думи, които са насочени към подобни заявки за търсене.

Много клиенти виждат бърз успех в тези подобрения в динамичните реклами при търсене.

Hayneedle.com, един от най-големите онлайн търговци на дребно в страната, помогна в бета теста на динамичните реклами при търсене. Той използва новите препоръчани категории, за да постигне нарастващо увеличение от 5% на подходящия трафик от търсене към уебсайта си.

Vueling Airlines постигнаха намаление с 20% на CPA и увеличение с 10% на кликванията, довели до реализация, след като използваха новите препоръчани категории. Тези категории им дадоха възможност да задават оферти по-ефективно, което доведе до подобряване на ефективността на кампаниите.

Огромен обхват с невероятна лекота

Динамичните реклами при търсене са по-мощни от всякога, а настройването на първата Ви кампания отнема по-малко от 10 минути. Подобреният работен процес Ви насочва при създаването на кампания, което включва по-интуитивен начин да осигурите рекламни шаблони, уместни за насочванията на динамичните Ви реклами.

Можете да научите повече за динамичните реклами при търсене в нашия Помощен център.

Публикувано от Джен Хуанг (Jen Huang), старши продуктов мениджър, AdWords

1 Вътрешни данни на Google