Posted:
Хората откриват нови приложения по много начини – онлайн търсения, препоръки, в мобилни игри и докато гледат любимите си видеоклипове. Като създател на приложения Ви е необходим приспособим начин да достигате до клиентите, които е най-вероятно да инсталират приложението Ви, в различни канали.
 
От днес универсалните кампании за приложения ще са налични за всички програмисти и рекламодатели като нов тип кампании в AdWords, който Ви свързва с потребителите на приложения в Google Търсене, Google Play, YouTube и дисплейната мрежа на Google. Само с 3 лесни стъпки имате достъп до несравним обхват, чрез който да популяризирате приложенията си на най-големите платформи в света. Можете да създавате универсални кампании за приложения през конзолата за програмисти в Google Play и AdWords.
 
Универсалните кампании за приложения популяризират приложенията Ви в YouTube, за да можете да изградите марката си и да стимулирате инсталирания в платформата с над милиард потребители, които гледат стотици милиони часове съдържание всеки ден. Рекламите Ви могат също така да достигнат до аудитории в 650 000 приложения, които използват платформата на AdMob, и над 2 милиона уебсайта в дисплейната мрежа на Google. Важното е, че универсалните кампании за приложения се възползват от търсения, подплатени с намерения, като „проследяване на фитнес цели“ и „съвети за продуктивност“, за които се подават заявки по цял ден в Google Търсене, или „приключенски игри“ и „игри с пъзели“ в Google Play. По този начин приложението Ви може да бъде видяно, когато е най-вероятно потребителят да търси ново приложение за изтегляне. 
 
Универсалните кампании за приложения са от типа кампании „всичко на едно място“, които придават мащаб на обхвата Ви и увеличават максимално инсталиранията на приложения за Android във всички рекламни платформи на Google. Също така спестявате ценно време, тъй като сме автоматизирали настройването на кампаниите, оптимизирането и текущото управление на профила, за да Ви помогнем да постигнете целите, които сте си поставили за инсталиране на приложения, като обем и цена на инсталиране (CPI).
 
Първи стъпки само с 3 неща за въвеждане

Можете да започнете в AdWords или конзолата за програмисти в Google Play само с няколко неща за въвеждане:


1. Няколко реда рекламен текст, който описва приложението Ви, и URL адрес в YouTube (ако имате видеоклип)

2. Местоположенията и езикът, които искате да достигнете

3. Дневният Ви бюджет и целевата цена на инсталиране (CPI)
 
Ще използваме изображения, видеоклипове и описания на приложения от обявата Ви в Google Play Магазин, за да генерираме рекламни формати, които изглеждат страхотно, където и да са поставени. 
 
След това системите ни автоматично ще оптимизират кампаниите Ви и с помощта на динамично обучение ще увеличат максимално обема инсталирания на приложението при целевата Ви цена на инсталиране.Как работи системата ни за динамично обучение? Изпробваме различни версии на рекламния Ви текст и изображенията на приложението във всеки от отговарящите на условията продукти и мрежи на Google, за да определим най-ефективните.Също така всеки ден през цялото време активно коригираме офертите, за да получавате повече инсталирания, и оптимизираме насочването Ви към подходящите аудитории. Тъй като системите ни методично актуализират и търсят нови сегменти за насочване, създаването на универсална кампания за приложения е автоматизиран начин с малка поддръжка да придобивате непрекъснато нови потребители.

 
Видеовъведение за универсални кампании за приложения
 
Програмистите вече се възползват от простотата и обема инсталирания, които можете да стимулирате чрез универсалните 
кампании за приложения. 
 
Хосе Мария Пертуса (José Maria Pertusa), изпълнителен директор по маркетинг в Linio споделя, че „Универсалните кампании за приложения са лесен начин да популяризираме приложението си в Google Търсене, Google Play, дисплейната мрежа на Google и YouTube.Целта ни е да се възползваме от обхвата и мащаба на мрежите на Google и да навлезем на нови пазари, без да трябва да управляваме няколко кампании. С универсалните кампании за приложения трябваше само да настоим една кампания, която стимулира над 10 000 нови инсталирания за месец, а обемът инсталирания продължава да нараства с времето. Отчитаме и с 20% по-ниска CPI спрямо другите канали.“
 
 
 
„Искахме да ускорим растежа си на нови пазари и универсалните кампании за приложения помогнаха да постигнем тази цел по лесен и приспособим начин. Само с една кампания успяхме да достигнем до спортисти в Google Търсене, Google Play, дисплейната мрежа на Google, YouTube и AdMob. Настройването е бързо и лесно и в рамките на месец удвоихме обема платени инсталирания в ключови държави, като в същото време поддържаме целите си за целева CPI.Универсалните кампании за приложения ще продължат да бъдат съществена част от глобалната ни стратегия за придобиване на потребители.“
– Андрю Тъчстоун (Andrew Touchstone), директор по маркетинг в Strava
 
Това са вълнуващи времена за програмистите, тъй като приложенията продължават да помагат на хората да намират информация и да се справят с ежедневните задачи. В Google нашата цел повече от всякога е да си партнираме с програмистите в това пътешествие и да Ви предоставяме всички инструменти за популяризиране на приложения и най-добрите практики, които са Ви необходими, за да стимулирате растежа на бизнеса си.
 
Публикувано от Суроджит Чатърджи (Surojit Chatterjee), директор, продуктов мениджмънт, мобилни реклами при търсене

Posted:

Мобилните комуникации промениха положението както за потребителите, така и за търговските марки. Потребителските очаквания за уместност и незабавност са по-високи от всякога. Успех постигат тези марки, които се свързват с хората в моментите, които са най- значими за тях – когато искат да научат нещо, да отидат някъде, да направят или да купят нещо. Google е компания, изградена върху посрещането на очакванията на хората на момента. Посредством нововъведенията ни при рекламите дадохме тази възможност и на фирмите, без значение дали са малки или големи.

Тази седмица, по време на събитието Advertising Week, от сцената на Times Center обявих два нови продукта, „Съответствие на клиентите“ и „Универсални кампании за приложения“, които да Ви помогнат да присъствате по най-добрия начин в тези подплатени с намерения значими моменти.

Достигайте до най-ценните си клиенти чрез „Съответствие на клиентите“

70% от потребителите онлайн споделят мнението, че качеството, своевременността и уместността на посланието на дадена марка влияят върху възприемането им на тази марка. [1] Google се намира в уникалното положение да свързва потребителите с бизнеса Ви по най-подходящите начини. Независимо дали търсят с Google, разглеждат рекламни съобщения в Gmail или гледат видеоклипове в YouTube, ние можем да им предоставим най-уместната информация въз основа на това, което правят, без значение къде се намират, кога гледат и какво устройство използват. Днес надграждаме тези възможности с актуални нововъведения при рекламите, за да постигнем още по-висока степен на уместност.


Когато става въпрос за най-ценните Ви клиенти, те имат още по-големи очаквания към Вас. И сега Google може да Ви помогне да достигате до клиенти, с които вече имате връзка – като тези в програмата Ви за лоялност или тези, които вече са направили покупка – по начини, които са най-подходящи за техните намерения и контекст.


„Съответствие на клиентите“ е нов продукт, предназначен да Ви помогне да достигате до най-ценните си клиенти в Google Търсене, YouTube и Gmail в най-важните моменти. Той Ви дава възможност да качвате списък с имейл адреси, с които може да се търси съответствие с влезли в профилите си потребители в Google по защитен и безопасен за поверителността начин. Оттам можете да създавате кампании и реклами, предназначени да достигат конкретно до аудиторията Ви.
Да приемем, че марката Ви е в сферата на пътническите услуги. Сега можете да достигате до хора, включени в програмата Ви за поощрения, докато планират следващото си пътуване. Когато например членовете на програмата търсят „директни полети до София“ в Google.bg, можете да показвате уместни реклами над резултатите от търсенето им на всякакви устройства и то в момента, в който се интересуват от възможности за полети до София. Освен това, когато гледат любимите си видеоклипове в YouTube или използват Gmail, можете да показвате реклами, които да ги вдъхновят да планират следващото си пътуване.
Чрез „Съответствие на клиентите“ можете също така да генерирате подобни аудитории, за да достигате до нови клиенти, които вероятно се интересуват от продуктите и услугите Ви, в YouTube и Gmail. Можете например да повишите информираността в YouTube за нови директни полети, като показвате реклами TrueView на вероятни клиенти, които имат интереси и характеристики, сходни с тези на членовете на програмата Ви за поощрения.


Чрез „Съответствие на клиентите“ марката Ви ще се отзовава веднага с подходящото послание в момента, в който клиентът Ви е най-възприемчив. Единствено Google може да Ви помогне да постигнете това, за да удовлетворите максимално най-лоялните си клиенти в наистина значимите моменти.

„Съответствие на клиентите“ и „Подобни аудитории“ ще бъдат въведени за всички рекламодатели през следващите няколко седмици. Научете повече.

Популяризирайте приложенията си с несравним обхват

Хората откриват нови приложения по много начини – онлайн търсения, препоръки, предложения в приложения и докато гледат любимите си видеоклипове. Ако фирмата Ви има приложение, трябва да разполагате с приспособим начин да достигате до клиентите, които е най-вероятно да го инсталират, в различни канали.

От днес универсалните кампании за приложения ще бъдат на разположение на всички програмисти и рекламодатели като нов тип кампания в AdWords, който Ви помага да се свързвате с потребители на приложения в Google Search, Google Play, YouTube и Google Дисплейна мрежа (GDN).Само с няколко лесни стъпки можете да популяризирате приложението си с несравним обхват в най-големите мрежа и платформи в света.
Да приемем, че сте разработили приключенска игра. Благодарение на универсалните кампании за приложения имате несравним обхват – можете да стимулирате инсталирания в YouTube, платформата с над един милиард потребители, които гледат стотици милиони часове съдържание всеки ден. Рекламите Ви могат да достигат и до конкретни аудитории в 650 000 приложения и над 2 милиона уебсайта в GDN. И важното е, че универсалните кампании за приложения се възползват от търсения, подплатени с намерения, като „приключенски игри“ и „игри с пъзели“, за които се подават заявки по цял ден в Google Търсене и Google Play. По този начин приложението Ви може да бъде видяно, когато хората търсят нещо ново за изтегляне.

Всичко, което трябва да направите, е да ни дадете желаната от Вас цена на инсталиране, а ние ще направим останалото. Универсалните кампании за приложения са от типа „всичко на едно място“, като мащабират обхвата Ви и увеличават максимално инсталиранията на приложения за Android във всички рекламни платформи на Google.Настройването на кампанията е автоматизирано, като заимстваме изображенията, видеоклиповете и описанието на приложението Ви директно от обявата Ви в Google Play Магазин, за да генерираме рекламни формати, които изглеждат зашеметяващо, където и да са поставени.



След това системите ни ще оптимизират кампаниите Ви чрез динамично обучение, за да увеличат максимално обема инсталирания на приложението при целевата Ви цена на инсталиране. Като изпробваме различни версии на рекламния текст и изображенията на приложението Ви във всяка от отговарящите на условията мрежи на Google, определяме най-ефективните варианти, така че да се показват само най-добрите Ви реклами.

Енергията и еуфорията около събитието Advertising Week 2015 ни карат да осъзнаем колко вълнуващо е нашето време за специалистите по маркетинг. За мен е привилегия да имам възможността да създавам продукти, които помагат на притежателите на търговски марки да разказват историята си и да се свързват с потребителите в значимите за тях моменти.

Публикувано от Сридхар Рамасуами (Sridhar Ramaswamy), старши вицепрезидент „Реклами и търговия“

[1] Google/Ipsos, „Consumers in the Micro-Moment“, март 2015 г.