Posted:
Здравейте!

В петък, 4-ти декември, направихме Hangout on Air на тема "Улавяне на Микро Моменти - Вашата Google Стратегия". В него не говорихме за техническа имплементация на дадени опции в AdWords,  а за стратегическия оглед, в който да ги използваме.

Гостуваха ни специалисти по AdWords Базил Макдади & Лукас Мачин. Базил развива пазара в близкия изток, а Лукас този във Франция.

Заедно с Николай Бонев и Калина Луканова, специалисти за българския пазар, те говориха за улавяне на микро моменти.

Лукас ни въведе в стандартния процес на покупка: от популярност на марката, през преценка, до покупка и лоялност. За всеки етап от тази фуния, Google има продукт, който да придвижи клиента към следващата фаза.

Естествено, има различни бизнеси и за всеки от тях е необходима различна стратегия. Затова, той конкретизира различни стратегии според предизвикателствата на клиента: За брандиране, повече продажби, пускане на нов продукт или разширение на пазарния дял. Лукас даде чудесен пример за прилагане на тези стратегии чрез френската компания за аудио техника Devialet (Ду-ви-а-ле) са дори Beyonce, Jay-Z & Will.I.Am! Неговата част започва на 3-тата минута и можете да гледате тук.

Ники сподели няколко важни факта взети от Consumer Barometer относно мобилните устройства. :
1. За разлика от телевизията, мобилните устройства се използват през целия ден.
2. Мобилните устройства се намират физически най-близо до нас

Базил говори още по конкретно за стратегията на микро ниво - за улавяне вниманието на клиента в най-важния момент. Той пояснява, че се фокусираме върху моменти, защото потенциалните клиенти имат всякакви устройства и задължение, които се конкурират за вниманието им. Следователно времевия прозорец когато можем да ги спечелим е много малък.

За да конкретизира концепцията за моменти, Базил използва наскоро създадената авиолиния Etihad. В контекста на компанията, той ни обясни стратегическите действия, които авиолинията е предприела, за да спечели микро моментите. От партньорства, през таргетиране на подобни аудитории, до ремаркетинг, Etihad присъстват във всеки момент, когато потенциалният клиент търси авиотранспорт. Частта на Базил можете да гледате тук.

Ако имате нужда от помощ със създаването на Вашата стратегия или с техническата й имплементация, не се колебайте да се свържете с нас.

Успех!

Споделете линка за YouTube събитието: https://www.youtube.com/watch?v=963UFSOQIYQ
и ни следете в Google+.

Кристиян Димитров & Екипът на Google AdWords България.

Posted:

По-ефективно споделяне на данните и списъците за ремаркетинг от Google Анализ с помощта на профил на мениджър (МКЦ)


Профилите на мениджъри помагат на редица от най-опитните рекламодатели в AdWords да свършат повече за по-малко време - от наблюдение на ефективността на профила до извършване на промени в кампании от няколко профила. За да Ви предоставим по-задълбочени отчети и дадем тласък на дейностите Ви, свързани с ремаркетинг, въвеждаме две нови подобрения в профилите на мениджъри: свързване на профили в Google Анализ и споделяне на маркери и списъци за ремаркетинг.


Получавайте достъп до данните си с един единствен линк

Вече можете да свържете своя профил в Google Анализ или Google Analytics Premium директно с профила си на мениджър в AdWords, като използвате новия съветник за настройки в AdWords от „Настройки на профила“. Този оптимизиран работен процес за свързване на профили премахва необходимостта да свързвате отделно всеки свой профил в Google Анализ и AdWords.


Когато импортирате своите цели, показатели на уебсайта, списъци за ремаркетинг или други данни от Google Анализ, ще се налага да го правите само веднъж. Освен това при всяко добавяне на нов профил в AdWords към Вашия профил на мениджър, той автоматично ще се свързва със същите собствености в Google Анализ.


Тези подобрения спестяват време, така че да можете да се фокусирате върху оптимизирането на кампаниите си. Можете да научите повече за това как да свържете профила си в Google Анализ в своя профил на мениджър в Помощен център на AdWords.

Подобрете стратегията си за ремаркетинг

Редица рекламодатели постигат огромен успех с повторно ангажиране на настоящите клиенти и откриване на нови с помощта на ремаркетинг в дисплейната мрежа, списъци за ремаркетинг за реклами в мрежата за търсене, и подобни аудитории. За да можете да подобрите тези усилия за всички профили в AdWords, които управлявате, вече разполагате с възможности за създаване и споделяне на списъци за ремаркетинг директно в своя профил на мениджър от новия изглед „Аудитории“, включително списъци, импортирани от Google Анализ или Съответствие на клиентите.

Можете да създавате списъци за ремаркетинг с помощта на маркер за ремаркетинг на ниво мениджър и да ги използвате за всички свои управлявани профили. Това премахва необходимостта да маркирате уебсайта си повторно и да управлявате няколко списъка във всеки отделен профил в AdWords. Ако някой от управляваните Ви профили разполага със собствени списъци, можете да ги направите налични за използване в другите профили, които управлявате.

С тези подобрения активирането на стратегиите Ви за ремаркетинг е по-лесно и бързо откогато и да било преди. Можете да научите повече за споделянето на маркери и списъци за ремаркетинг в Помощен център на AdWords.

Публикувано от Вишал Гоенка (Vishal Goenka), старши продуктов мениджър, AdWords

Достигащо до Вас благодарение на екипът на Google AdWords за България

Ако имате нужда от помощ, не се колебайте да се свържете с нас!

Posted:

Представяне на новите интерактивни реклами за стимулиране на инсталиранията на приложения

Програмистите непрекъснато търсят нови начини за привличане на потребители към приложенията си. Но тъй като в мобилната среда вниманието на хората се задържа все по-кратко и е все по-наситено с намерения, намирането намирането на ангажирани потребители за приложението Ви представлява постоянно предизвикателство - както преди, така и след инсталирането. Проучванията ни показват, че в действителност едно от всеки четири инсталирани приложения не е било използвано нито веднъж. Насочваме усилията си в посока на това да предложим на програмистите инструменти за рекламиране, които ангажират потребителите и представят приложението по възможно най-добрия начин. Наскоро променихме дизайна на един от форматите за реклами в приложения и в момента реализираме желанието си да създаваме красиви решения за реклами на приложения. Ето защо днес включваме два нови великолепни и завладяващи рекламни формата в постоянно развиващия се набор от креативни решения за инсталиране на приложения.

Игра в самата реклама благодарение на Trial Run Ads
Рекламите с пробно ползване представляват формат за приложения, който дава възможност на потребителите да играят на дадена игра до 1 минута, чрез поточно предаване на съдържание от приложението, преди то да бъде изтеглено. Завладяващата демонстрация повишава вероятността приложението да бъде инсталирано от някой, който обича да играе на играта. Потребителите добиват представа за играта, преди да пристъпят към изтегляне,  като освен това програмистът на приложението привлича по-подходящи потребители, които са избрали играта в резултат на впечатленията си от нея.

Trial Run Ads Ви предоставят:

  • Изключително завладяващи, възхитителни реклами, създадени за игри
  • Възможност на геймърите да изпробват играта, преди да я изтеглят
  • По-уместни кликвания върху рекламите и изтегляния на приложенията, както и по-подходящи потребители
Реклама с пробно използване на Cookie Jam
Дайте воля на творческия си потенциал с персонализираните мобилни реклами
Също така стартираме бета версията на реклами с интерактивни заставки. Това са HTML5 реклами, които предлагат напълно персонализирано потребителско изживяване, съобразено със спецификата на приложенията на всеки рекламодател. Те дават на рекламодателите творческата свобода да използват HTML5 вместо стандартните шаблони, както и възможност за динамично изтегляне на данни. Разнообразието при този формат е голямо и не се ограничава само до приложенията за игри. Рекламите с интерактивни заставки дават възможност за напълно персонализирани решения, които могат да включват уникалното конкурентно предимство на приложението Ви, както и функциите, които искате да подчертаете. И всичко това въплътено в индивидуалната Ви стратегия за марката. Решението е особено полезно за рекламодатели, целящи по-висока ангажираност на потребителите, които инсталират приложението.

Интерактивните заставки предлагат:
  • Елегантно и гъвкаво платно, благодарение на което рекламодателите могат да разгърнат творческия си заряд.
  • Уникални възможности за тестване и оптимизация
  • Възможност потребителят да получи първоначални впечатления от приложението, преди да го изтегли
  • Забележителни възможности за изграждане на Вашата марка.
Специалистите по маркетинг вече се възползват от тези ангажиращи реклами, за да стимулират инсталирането на приложения. Zalora изградиха реклама, която позволи на тяхните потребители да плъзнат с пръст (swipe) и така да открият ексклузивна оферта.

Интерактивната заставка на Zalora позволява на потребителите да
плъзнат с пръст на екрана, зада открият специална промоция
Вие определяте степента на персонализиране – от адаптиране на стандартни шаблони до разработката на напълно персонализирани рекламни послания. Маркетинговите специалисти могат да използват и публикувано съдържание в приложенията си, за да създадат завладяващи рекламни формати в реално време. Благодарение на по-големия контрол върху оформлението и взаимодействието можете да извършвате двувариантни тестове на рекламните послания, както и да изпробвате различни подканващи фрази, за да повишите реализациите. Вместо просто да разказвате на потребителите за приложението си, можете да им предложите неповторимо преживяване, което да ги вдъхнови да прекарат време с Вашето приложение.

Рекламодателитемогат да използват интерактивните заставки, за да представят най-новите си продукти чрез галерии, да открояват елементи от марката си и да демонстрират по по-въздействащ начин стойността на своето приложение, преди потребителите да го инсталират.
Zalora представя галерия от продукти, които потребителите могат да разглеждат
от самата интерактивна заставка
Разбираме, че преживяванията в мобилната среда трябва да бъдат все по-съобразени с особеностите на средата, което важи и за рекламите. Непрекъснато изследваме нови и по-добри начини за създаване на интерактивни формати за малкия екран.

Trial Run Ads (рекалми с пробно ползване) и интерактивните заставки в момента са в бета версия и се предлагат само на ограничен кръг рекламодатели. Свържете се със своя мениджър на профила, ако желаете да се включите в бета версията.


Публикувано от Сиси Шао, директор продукти, дисплейна реклама и Паша Нахас, продуктов мениджър, дисплейна реклама
Достигащо до Вас благодарение на екипът на Google AdWords за България

Ако имате нужда от помощ, не се колебайте да се свържете с нас!