Автоматично отчитане на реализациите от кръстосване на устройства за по-точна и пълна представа за ефективността
Въпреки че потребителите живеят в свят, доминиран от мобилните устройства, те преминават безпроблемно между няколко устройства, за да намерят необходимата им информация в моментите през деня, когато искат да научат нещо, да отидат някъде, да направят или да купят нещо. Всъщност 61% от потребителите на интернет и над 80% от поколението на хилядолетието започват да пазаруват от едно устройство, но продължават или приключват от друго[1]. Представихме реализациите от кръстосване на устройства преди три години, за да помогнем на специалистите по маркетинг да измерват изцяло пътя на потребителите между устройствата, който започва с кликване върху реклама от едно устройство или браузър и завършва с реализация от друго. Миналата година направихме реализациите от кръстосване на устройства по-полезни, като дадохме възможност да се включват в графата „Реализации“, както и да се интегрират в автоматичното офериране и моделите Ви на приписване.
Реализациите Ви от кръстосване на устройства скоро ще се включват автоматично в графата „Реализации“, за да Ви предоставят най-цялостната възможна представа за ефективността и да Ви помогнат да измервате пълната стойност на мобилните устройства. Ще започнем да въвеждаме тази функция за рекламодателите от 6 септември 2016 г. Настройката за ръчно включване на реализациите от кръстосване на устройства в графата „Реализации“ повече няма да е налице. След 16 август 2016 г. новите профили в AdWords ще включват по подразбиране реализациите от кръстосване на устройства в графата „Реализации“.
Рекламодателите от цял свят измерват средно до 16% повече реализации, като използват статистика за кръстосването на устройства, за да получат по-точна и подробна представа за ефективността. Следват няколко разказа на рекламодатели, които подобряват ефективността си, като започват да отчитат реализациите от кръстосване на устройства.




Lighting New York, търговец на осветителни тела за жилищни и търговски нужди, включва реализациите от кръстосване на устройства като важен показател за кампаниите и автоматичното си офериране. Арън Ковалески (Aaron Covaleski), ръководител на маркетинга чрез търсещи машини, казва: „Реализациите от кръстосване на устройства ни дават възможност цялостно да оценяваме мобилния трафик и да създаваме по-агресивна маркетингова стратегия. Въоръжени с тази информация, постигнахме 50% растеж на годишна база през най-натоварените ни периоди от миналата година – „черния петък“ и „кибер понеделника“. Също така увеличихме информираността за марката ни, което доведе до удвоени търсения за нея от мобилни устройства и настолни компютри.“
От HomeClick, онлайн магазин за търговия с продукти за подобрение на дома, измерват 7% повече реализации, след като включват данните от кръстосване на устройства. В резултат на това увеличават мобилното си присъствие и включват кликванията от мобилни устройства в моделите на приписване, за да оптимизират въз основа на по-цялостна представа за пътя на потребителите. Също така интегрират реализациите от кръстосване на устройства в автоматичното си офериране. Заедно тези промени генерират 60 – 70% растеж на приходите. Матю Хардгроув (Matthew Hardgrove), маркетингов директор, казва: „Реализациите от кръстосване на устройства ни помогнаха да разберем по-голямото въздействие на мобилните устройства върху ефективността на уебсайта ни. С информацията, която ни предоставят, създаваме нови възможности и печелим пазарен дял спрямо конкурентите си чрез сегмент от трафика, който преди това подценявахме.“

Аудиторията на Ringling Bros. и Barnum & Bailey Circus обикновено осъществява реализации от настолни компютри, но също така се наблюдават много допирни точки преди това с билбордове, радио- и телевизионни реклами и най-вече с мобилни устройства. „Без да измерваме кръстосването на устройства, се затрудняваме наистина да разберем целия път на клиентите,“ казва Сам Гомес (Sam Gomez), вицепрезидент за дигиталния маркетинг на Feld Entertainment, компанията майка на Ringling Bros. Използват проследяване на реализациите от кръстосване на устройства в AdWords, за докажат, че мобилните устройства имат основен принос за стимулирането на реализации и да оправдаят удвояването на инвестициите в стратегията си за мобилни устройства. Това води до увеличение на реализациите от кръстосване на устройства с 262%, 30% увеличение на продажбите на билети и 1132% възвръщаемост на разходите за реклама.


В U.S. Polo Assn., бизнес за търговия с дрехи и аксесоари, измерват реализациите от кръстосване на устройства, за да оценяват пълната стойност на мобилните устройства. Като работят заедно със своите партньори от агенцията Elite SEM, наблюдават повече от двукратно увеличение на мобилните реализации на годишна база, както и 128% увеличение на мобилния трафик. Мат Дебнар (Matt Debnar), вицепрезидент за електронната търговия на U.S. Polo Assn., казва: „Анализът на реализациите от кръстосване на устройства ни предостави много ценна информация. Разбрахме, че мобилните устройства стимулират 9% повече реализации, отколкото мислехме първоначално, и подобряват възвръщаемостта на разходите за реклама с 12%.“ U.S. Polo Assn. актуализира цялостната си маркетингова стратегия, за да увеличи бюджета си за мобилни устройства. „Знаем, че клиентите ни започват да се чувстват по-удобно, когато пазаруват от мобилните си устройства, така че тези стойности ще продължат да нарастват. Реализациите от кръстосване на устройства ни предоставят по-пълна представа за ефективността в мрежата за търсене и ни помагат да докажем колко е ценна инвестицията ни в мобилните устройства.“
Посетете Помощния център и прочетете за най-добрите практики, за да научите повече за оптимизирането за реализации от кръстосване на устройства.
Уилфред Юнг (Wilfred Yeung), старши продуктов мениджър, офериране в AdWords
Тал Акабас (Tal Akabas), продуктов мениджър, реализации в AdWords

[1] Google / Ipsos Connect, март 2016 г., GPS Omnibus, 2013 участници в онлайн проучване в САЩ на възраст над 18 години