Дигитални нововъведения, които да затворят веригата за рекламодателите

Мобилните телефони създадоха нови начини потребителите да се ангажират с марки, като често размиват границата между физическия и дигиталния свят. Хората проучват продукти онлайн и посещават магазин, за да ги купят. Виждат марка по телевизията и след това искат да научат повече онлайн.Или гледат мобилни видеоклипове, докато пътуват към работното място, и те ги вдъхновяват да резервират пътуване от преносимия си компютър, когато са вече у дома.

Независимо как се ангажира аудиторията Ви, само Google разполага с мащаба и инструментите да Ви помогне да достигате до хората в моментите, когато е най-важно, и да измервате влиянието върху различни устройства и канали.

Очаквам с нетърпение да споделя с Вас няколко нововъведения в понеделник сутрин от сцената в Times Center по време на Advertising Week. Всички те имат за цел да Ви помогнат да затворите веригата между телевизията и дигиталния свят, онлайн и офлайн, и мобилните устройства и настолните компютри.

Затваряне на веригата между телевизията и дигиталния свят посредством измерване на ефекта върху бранда

През последните няколко години инвестирахме в продукта ни Измерване на ефекта върху бранда, за да демонстрираме на специалистите по маркетинг как кампаниите в YouTube влияят върху показателите на марките, като информираност и намерение за покупка, през целия път на потребителя.

Днес разширяваме възможностите на Измерване на ефекта върху бранда върху телевизионните кампании, за да покажем как телевизионните реклами повишават броя търсения с Google и YouTube за марките Ви в сравнение с кампаниите в YouTube.От ранните тестове установихме, че YouTube генерира почти 2 пъти повече търсения на импресия в сравнение телевизията.

Измерване на ефекта върху бранда за телевизия изисква много малко настройване – дори не е необходимо да предоставяте медийния си график. Докато провеждате измерване на ефекта върху бранда за телевизионна кампания и такава в YouTube, ще можете да отчитате нарастващите търсения за марката си.

„С радост следим дейността на Google за по-доброто разбиране на влиянието на видеоклиповете. Във Volkswagen имаме интерес от напредък в посока измерване на телевизията и дигиталните платформи (например YouTube) по един и същ начин. Очакваме с нетърпение Измерване на ефекта върху бранда да ни предостави възможност да сравняваме по-конкретно, достоверно и научно ефективността на кампаниите в различни медии.“ – Винай Шахани (Vinay Shahani), старши вице-президент „Маркетинг“, Volkswagen of America


Затваряне на веригата между онлайн рекламите и офлайн продажбите

Освен взаимодействието между телевизия, YouTube и онлайн търсене, вече съществува истинска връзка между онлайн рекламите и офлайн посещенията на магазини – 30% от потребителите на смартфони, които посещават уебсайт или приложение на телефона си, купуват нещо от магазин в рамките на 24 часа.1

Това е причината да представим разширения за местоположение и измерване на посещения на магазина за Google Дисплейна мрежа – да помогнем на специалистите по маркетинг да затворят веригата между онлайн рекламите и офлайн продажбите.Посредством реклами, които показват адреса на бизнеса Ви, упътвания в Google Карти и снимки, можете да достигате до потребителите, докато разглеждат любимите си уебсайтове или си взаимодействат с любимите приложения. Това е незабавен начин със силно въздействие да повишите посещаемостта в магазина си. 



Разширенията за местоположение за дисплейни реклами достигат потребители, които активно сърфират от телефоните си в близост до най-популярните магазини на марката, като по този начин носят 8-кратно увеличение на възвръщаемостта на инвестициите (ROI) в магазина за Home Depot.„Разширенията за местоположение за мобилни устройства за дисплейни реклами доказаха ефективността си много бързо“ – казва Умут Динсер (Umut Dincer), директор „Онлайн маркетинг“, Home Depot. „Можем да достигаме до обичащите сами да майсторят, които са в близост до магазините ни, и да осъществяваме с тях навременна връзка, за да им предоставим нужната информация в моментите, когато си казват „Искам да го купя!“.Цялата история

И така – как специалистите по маркетинг измерват влиянието на тези онлайн реклами? Посещения на магазина за дисплейни реклами измерва влиянието на рекламите Ви в дисплейната мрежа върху действителни посещения на магазина, хотела, автокъщата или ресторанта Ви.Със силата на технологията на Google Карти имаме достъп до точните данни за над 200 милиона магазина по целия свят, което ни дава 99% точност при отчитането на посещения.2 Само Google може да предостави такова ниво на точност и мащаб.Научете повече.

Затваряне на веригата между различните устройства

Последната верига, която ще затворим, е между различните устройства, които хората използват – телефони, таблети, преносими компютри и всичко останало. Днес представяме ремаркетинг с кръстосване на устройства за Google Дисплейна мрежа и DoubleClick Bid Manager, за да достигате по-лесно до един и същ потребител на различни устройства, приложения и сайтове.Вече можете да разказвате само една история на аудиторията си и да решавате колко често да се вижда рекламата Ви на различни устройства.

Да приемем, че сте търговец и искате да създадете персонализирана кампания за празниците.С помощта на ремаркетинг с кръстосване на устройства можете да достигате да клиентите си посредством реклама „Празниците чукат на вратата“ на телефоните им, докато пътуват сутрин до работното място.По-късно през деня, когато сърфират от таблет у дома, можете да продължите с оферта за ограничен период от време за украса и рецепти.

Очаквайте всички тези нововъведения през следващите няколко месеца.

Чест е да създаваме продукти, които помагат на марките да затворят веригата за измерване, обхват и ангажираност. Ще се радвам да споделя повече подробности за тези нововъведения по време на Advertising Week. Очаквам с нетърпение отзивите Ви, за да продължим заедно това пътешествие.

Включете се в разговора на #GoogleAW2016.

Публикувано от Брад Бендър (Brad Bender), вицепрезидент „Дисплейно и видеорекламиране“

1 Google/Ipsos Connect, „Как устройствата свързват потребителите с магазина“ (How devices connect consumers to stores), март 2016 г., 2013 участници в онлайн проучване в САЩ на възраст над 18 години. 567 участници в онлайн проучване в САЩ на възраст между 18 и 34 (поколението на хилядолетието)
2 Посещенията на магазина се изчисляват посредством консервативни прагове за данните с 99% сигурност, че отчетените посещения са по-малко или равни на броя на действителните.