Posted:
Дигитални нововъведения, които да затворят веригата за рекламодателите

Мобилните телефони създадоха нови начини потребителите да се ангажират с марки, като често размиват границата между физическия и дигиталния свят. Хората проучват продукти онлайн и посещават магазин, за да ги купят. Виждат марка по телевизията и след това искат да научат повече онлайн.Или гледат мобилни видеоклипове, докато пътуват към работното място, и те ги вдъхновяват да резервират пътуване от преносимия си компютър, когато са вече у дома.

Независимо как се ангажира аудиторията Ви, само Google разполага с мащаба и инструментите да Ви помогне да достигате до хората в моментите, когато е най-важно, и да измервате влиянието върху различни устройства и канали.

Очаквам с нетърпение да споделя с Вас няколко нововъведения в понеделник сутрин от сцената в Times Center по време на Advertising Week. Всички те имат за цел да Ви помогнат да затворите веригата между телевизията и дигиталния свят, онлайн и офлайн, и мобилните устройства и настолните компютри.

Затваряне на веригата между телевизията и дигиталния свят посредством измерване на ефекта върху бранда

През последните няколко години инвестирахме в продукта ни Измерване на ефекта върху бранда, за да демонстрираме на специалистите по маркетинг как кампаниите в YouTube влияят върху показателите на марките, като информираност и намерение за покупка, през целия път на потребителя.

Днес разширяваме възможностите на Измерване на ефекта върху бранда върху телевизионните кампании, за да покажем как телевизионните реклами повишават броя търсения с Google и YouTube за марките Ви в сравнение с кампаниите в YouTube.От ранните тестове установихме, че YouTube генерира почти 2 пъти повече търсения на импресия в сравнение телевизията.

Измерване на ефекта върху бранда за телевизия изисква много малко настройване – дори не е необходимо да предоставяте медийния си график. Докато провеждате измерване на ефекта върху бранда за телевизионна кампания и такава в YouTube, ще можете да отчитате нарастващите търсения за марката си.

„С радост следим дейността на Google за по-доброто разбиране на влиянието на видеоклиповете. Във Volkswagen имаме интерес от напредък в посока измерване на телевизията и дигиталните платформи (например YouTube) по един и същ начин. Очакваме с нетърпение Измерване на ефекта върху бранда да ни предостави възможност да сравняваме по-конкретно, достоверно и научно ефективността на кампаниите в различни медии.“ – Винай Шахани (Vinay Shahani), старши вице-президент „Маркетинг“, Volkswagen of America


Затваряне на веригата между онлайн рекламите и офлайн продажбите

Освен взаимодействието между телевизия, YouTube и онлайн търсене, вече съществува истинска връзка между онлайн рекламите и офлайн посещенията на магазини – 30% от потребителите на смартфони, които посещават уебсайт или приложение на телефона си, купуват нещо от магазин в рамките на 24 часа.1

Това е причината да представим разширения за местоположение и измерване на посещения на магазина за Google Дисплейна мрежа – да помогнем на специалистите по маркетинг да затворят веригата между онлайн рекламите и офлайн продажбите.Посредством реклами, които показват адреса на бизнеса Ви, упътвания в Google Карти и снимки, можете да достигате до потребителите, докато разглеждат любимите си уебсайтове или си взаимодействат с любимите приложения. Това е незабавен начин със силно въздействие да повишите посещаемостта в магазина си. 



Разширенията за местоположение за дисплейни реклами достигат потребители, които активно сърфират от телефоните си в близост до най-популярните магазини на марката, като по този начин носят 8-кратно увеличение на възвръщаемостта на инвестициите (ROI) в магазина за Home Depot.„Разширенията за местоположение за мобилни устройства за дисплейни реклами доказаха ефективността си много бързо“ – казва Умут Динсер (Umut Dincer), директор „Онлайн маркетинг“, Home Depot. „Можем да достигаме до обичащите сами да майсторят, които са в близост до магазините ни, и да осъществяваме с тях навременна връзка, за да им предоставим нужната информация в моментите, когато си казват „Искам да го купя!“.Цялата история

И така – как специалистите по маркетинг измерват влиянието на тези онлайн реклами? Посещения на магазина за дисплейни реклами измерва влиянието на рекламите Ви в дисплейната мрежа върху действителни посещения на магазина, хотела, автокъщата или ресторанта Ви.Със силата на технологията на Google Карти имаме достъп до точните данни за над 200 милиона магазина по целия свят, което ни дава 99% точност при отчитането на посещения.2 Само Google може да предостави такова ниво на точност и мащаб.Научете повече.

Затваряне на веригата между различните устройства

Последната верига, която ще затворим, е между различните устройства, които хората използват – телефони, таблети, преносими компютри и всичко останало. Днес представяме ремаркетинг с кръстосване на устройства за Google Дисплейна мрежа и DoubleClick Bid Manager, за да достигате по-лесно до един и същ потребител на различни устройства, приложения и сайтове.Вече можете да разказвате само една история на аудиторията си и да решавате колко често да се вижда рекламата Ви на различни устройства.

Да приемем, че сте търговец и искате да създадете персонализирана кампания за празниците.С помощта на ремаркетинг с кръстосване на устройства можете да достигате да клиентите си посредством реклама „Празниците чукат на вратата“ на телефоните им, докато пътуват сутрин до работното място.По-късно през деня, когато сърфират от таблет у дома, можете да продължите с оферта за ограничен период от време за украса и рецепти.

Очаквайте всички тези нововъведения през следващите няколко месеца.

Чест е да създаваме продукти, които помагат на марките да затворят веригата за измерване, обхват и ангажираност. Ще се радвам да споделя повече подробности за тези нововъведения по време на Advertising Week. Очаквам с нетърпение отзивите Ви, за да продължим заедно това пътешествие.

Включете се в разговора на #GoogleAW2016.

Публикувано от Брад Бендър (Brad Bender), вицепрезидент „Дисплейно и видеорекламиране“

1 Google/Ipsos Connect, „Как устройствата свързват потребителите с магазина“ (How devices connect consumers to stores), март 2016 г., 2013 участници в онлайн проучване в САЩ на възраст над 18 години. 567 участници в онлайн проучване в САЩ на възраст между 18 и 34 (поколението на хилядолетието)
2 Посещенията на магазина се изчисляват посредством консервативни прагове за данните с 99% сигурност, че отчетените посещения са по-малко или равни на броя на действителните.



Posted:

Разширени текстови реклами
повече време за тестване и повтаряне

По-рано тази година въведохме разширените текстови реклами, за да можете да предоставяте повече информация за бизнеса си директно в рекламата си в мрежата за търсене.Много рекламодатели постигнаха страхотни резултати с новия по-дълъг рекламен формат, но някои все още се учат как да го използват ефективно.

За да сме сигурни, че имате достатъчно време да тествате и повтаряте разширените си текстови реклами за празниците, ще предоставим повече време на рекламодателите, за да надстроят рекламните си послания.

Вече ще разполагате с време до 31 януари 2017 г., за да извършите прехода към разширени текстови реклами (вместо първоначалния срок 26 октомври 2016 г.). Това означава, че от 31 януари 2017 г. вече няма да можете да създавате или редактирате стандартни текстови реклами, а само такива, използващи формата на разширени текстови реклами.Съществуващите стандартни текстови реклами ще продължат да се показват наравно с разширените.

Разширените текстови реклами могат да донесат страхотни резултати, особено за тези, които са инвестирали в писането и тестването на нови рекламни послания.Моля, използвайте това допълнително време за самостоятелно експериментиране с новите разширени текстови реклами.

Наблягане върху качеството посредством тестване

През последните няколко месеца прегледахме много данни за текстовите реклами.Потвърди се това, което вече знаехме – качеството на рекламите Ви има значение.Допълнителните знаци не могат сами да решат проблемите с ефективността. Изключително важно е да обмисляте внимателно как допълнителното Ви заглавие и знаци да бъдат въздействащи.

За целта имайте предвид тези най-добри практики, когато напредвате с оптимизирането на разширените текстови реклами:

  Тествайте няколко варианта на разширените си текстови реклами.Изпробвайте различни подходи с новото пространство, с което вече разполагат рекламите Ви. Стремете се към 3 – 5 нови реклами на рекламна група.  Рекламодателите, които изпробват няколко рекламни послания, постигат по-добра ефективност.
   При тестването се съсредоточете върху заглавията.Те са най-важната част от рекламите Ви и вече разполагате с допълнителен ред, с който да експериментирате.
  Копирайте в разширените си текстови реклами това, което работи в стандартните.Ако например споменавате цена или използвате вмъкване на ключова дума в успешни стандартни текстови реклами, пренесете това и в разширените.
   Обмислете по-кратки заглавия на термини, свързани с търговски марки.Понякога не Ви трябва нищо друго освен „Име на фирмата Ви – официален сайт“. Не сте задължени да използвате всички налични знаци. Тествайте по-кратък рекламен текст, особено за термини, за които може да не е необходима много допълнителна информация.
Оставете стандартните си текстови реклами да се показват, докато ефективността на новите варианти не стане неизменно по-добра от тях.Разширените текстови реклами не Ви гарантират успех само защото разполагате с повече знаци. Оставете най-ефективните си реклами да се показват, независимо от дължината им.
   Прегледайте съществуващите си реклами дали са имали успех с по-дълги заглавия.Бихте могли да прехвърлите първия описателен ред в стандартна текстова реклама към новото второ заглавие, особено ако тази реклама е имала добра ефективност в миналото.

Плавен преход към разширени текстови реклами

Освен тези съвети не забравяйте някои неща, които трябва да избягвате:

  Не внедрявайте една и съща разширена текстова реклама в множество различни рекламни групи.Рекламите Ви трябва да са пригодени за търсенията на потребителите.
   Не вмъквайте на сляпо ново второ заглавие, без да промените останалата част от рекламата.Добавяйте съдържание, което е уместно спрямо заявката и подхожда на останалата част от рекламното послание.
         Не пишете разширени текстови реклами, които губят уместността си спрямо заявката на потребител.Не пренебрегвайте тази заявка в текста си.

Примерна заявка: статии за финансиране на обучение в колежа

Рекламата не съответства на заявката на потребителя (въпреки че може да е добре написана)
Заявката на потребителя е в центъра на рекламата

    Не пропускайте конкретни предимства или атрибути на продукта си, които са се доказали като привлекателни в миналото.Тествайте всичките си предимства, за да откриете кое е ефективно в новия формат.

Допълнителни ресурси

Ако все още набирате скорост с разширените текстови реклами, прегледайте нашите най-добри практики при създаването на ефективни реклами.

Да си пожелаем успешен празничен сезон, изпълнен със страхотни и лесни за използване текстови реклами – стандартни или разширени.

Публикувано от Сентил Харирамасами (Senthil Hariramasamy), продуктов мениджър, Рекламни формати


Posted:
Digital Top 50: Google, Rocket Internet и McKinsey стартират нов конкурс за фирми от европейската технологична сцена
Google, McKinsey и Rocket Internet в сътрудничество стартират конкурса Digital Top 50 Awards, за да отдадат дължимото на процъфтяващата технологична сцена на Европа и да отличат най-обещаващите начинаещи и разрастващи се фирми.

Ще бъдат наградени победители в 5 категории: най-добра стартираща фирма от типа „Бизнес към бизнес“ (B2B), най-добра стартираща фирма от типа „Бизнес към потребител“ (B2C), най-добра разрастваща се фирма от типа B2B, най-добра разрастваща се фирма от типа B2C и най-добра фирма от типа „Технологии за социално въздействие“.
Конкурентите ще бъдат оценени от жури, в което участват значими фигури от областта на технологиите, бизнеса и академичния свят. Финалистите ще бъдат поканени на събитието Slush 2016 в Хелзинки, където ще се проведе церемонията по обявяването на победителите в конкурса Digital Top 50 Awards. Те ще получат парично възнаграждение или ценна подкрепа във вид на най-добрите професионални съвети и структурирани програми с участието на консултанти и наставници.
Google, McKinsey и Rocket Internet ще споделят знания и опит, като работят с победителите и ги свържат с общността на водещите ръководители и инвеститори. Отговарящите на условията фирми от Европейския съюз и Европейската асоциация за свободна търговия (EFTA) могат да кандидатстват на адрес www.dt50.org до 1 октомври 2016 г. Кандидатствайте още сега.
За да отговарят на условията за стартираща фирма в конкурса Digital Top 50 Awards, кандидатите трябва да са започнали бизнеса си в рамките на последните 18 месеца. Стартиралите преди повече от 18 месеца може да отговарят на условията за разрастваща се фирма, ако бизнесът им се увеличава с 20% годишно.

INSEAD ще бъде академичната институция, подкрепяща наградите.

Posted:
Google предлага нововъведения в областта на приложенията и видеорекламите за доминирания от мобилни устройства свят 
Когато започнах работа в Google преди 13 години, бях инженер по рекламните технологии и създавах продукти, основани на идеята, че онлайн рекламата е ефективна само ако води до кликване и покупка. Тогава това звучеше просто, но революционизира начина, по който марките установяват връзка с потребителите.
Днес отрасълът ни се приспособява към друга революция, дължаща се на малкото устройство, което носим със себе си навсякъде – нашия телефон. През целия ден, когато искаме да отидем някъде, да гледаме или да купим нещо, се обръщаме за помощ към мобилните си устройства – независимо дали търсим най-добрата оферта за хотел, или желаем да купим идеалната кола. И милиарди пъти на ден намираме това, което искаме, в Google Търсене, YouTube, Карти и Google Play. Тази сутрин на дигиталната конференция dmexco в Кьолн, Германия, обявих две рекламни нововъведения, които ще Ви помогнат да присъствате в тези моменти, като свързвате подходящите потребители с желаното от тях тогава, когато го искат.
Не се ограничавайте с инсталиранията и намирайте най-ценните си клиенти
Приложенията са повсеместни при мобилните устройства и стават все по-важна точка на съприкосновение за потребителите. Към днешна дата програмата AdWords е осигурила на програмистите и рекламодателите над 3 ​​милиарда изтегляния на приложения.1 Срещам се с мнозина от Вас от цял свят, за да науча за находчивите начини, по които установявате връзка с потребителите си – това е най-хубавото на работата ми. Постоянно споделяте с мен извода, че потребителите, които се ангажират с приложението Ви, са най-важните за бизнеса Ви. Не става дума само за стимулиране на инсталирания, а за осигуряване на ценни действия в приложенията – например достигане до конкретно ниво в игра или извършване на покупка. Поставихме си за цел да посрещнем това предизвикателство.
Тази сутрин на dmexco обявих следващото поколение универсални кампании за приложения, които са налични за всички рекламодатели в целия свят. В Google Търсене, Google Play, YouTube и милионите сайтове и приложения в Google Дисплейна мрежа универсалните кампании за приложения могат да Ви помогнат да намирате най-важните за Вас клиенти според дефинираните Ви бизнес цели.
trivago, популярно приложение за търсене на хотели, беше едно от първите, тествали новата версия на универсалните кампании за приложения. За марката е изключително важно да помага на пътуващите да намерят идеалната хотелска стая и знае, че хората, които докоснат оферта, е по-вероятно да предприемат следващата стъпка – да резервират престой. 
 
Пример за пътуването на потребителя от инсталиране до преглеждане на оферта за хотелска стая
Както при trivago, Вие избирате активността в приложението, за която да оптимизирате, независимо дали е докосване на оферта, или достигане на 10-о ниво. Също така можете да измервате тези активности чрез външни партньори или с решенията на Google за измервания на приложения, като Firebase Analytics. След като дефинирате в AdWords активностите в приложенията, включите решението за анализ и зададете цена на инсталиране, Google ще задейства алгоритъм за машинно обучение. Универсалните кампании за приложения оценяват безброй сигнали в реално време и така непрекъснато прецизират рекламите Ви, за да можете да стигате на подходящата цена до най-ценните потребители в най-големите продукти на Google. След като хората започнат да се ангажират с рекламите Ви, научаваме къде са най-ценните за Вас потребители. Например може да научим, че хората, които докосват най-много оферти за хотели, са тези, които гледат видеоблогове за пътувания в YouTube. И тогава ще показваме повече от рекламите Ви в каналите в YouTube от този тип.
При trivago универсалните кампании за приложения успяха да намерят потребители, които е по-вероятно да кликнат върху оферти за хотели в приложения, за да резервират стая. Вследствие на това марката за пътувания придоби под Android и iOS клиенти, които бяха с 20% по-ценни за бизнеса й.
Това е сериозна промяна в начина, по който Google може да Ви помогне да развиете бизнеса си с приложения. Вслушваме се в мненията Ви и вече не се съсредоточаваме само върху инсталиранията. Целта ни при универсалните кампании за приложения е да осигурим ценност и ангажираност на потребителите за приложенията, които сте създали с толкова труд.
Превърнете обмислянето на покупка в действие с помощта на TrueView за действия
Мобилната революция промени не само начина, по който търсим или взаимодействаме с приложения, а и взаимодействието ни с почти всички видове медии. Това се вижда най-добре в начина, по който хората гледат видеоклипове. Наблюдаваме това всеки ден в YouTube.
В неотдавнашно проучване установихме, че 47% от хората в САЩ на възраст между 18 и 54 години твърдят, че поне веднъж месечно YouTube им помага, когато решават дали да купят нещо. Това са приблизително 70 милиона души, които всеки месец посещават YouTube в търсене на помощ за покупка.2 Тези подплатени с намерения моменти представляват възможности за марките да установят връзка с потребителите, когато това е важно. Затова приехме предизвикателството да улесним потребителите да преминат от обмисляне към покупка.
През последните няколко години развихме формата TrueView, за да променим начина, по който видеото може да представлява ценност за насочените към ефективност специалисти по маркетинг. TrueView за популяризиране на приложения и TrueView за Пазаруване изключително улесняват марките в стимулирането на изтегляния и покупки направо от YouTube. Но как да действат марките с други типове реализации, като например искане на оферта, резервация за хотел, регистрация за бюлетин или насрочване на тестдрайв?
 Днес с удоволствие Ви представям TrueView за действия: нов формат, който насърчава потребителите да предприемат онлайн действие, което има значение за бизнеса Ви.


Пример за TrueView за действия
TrueView за действия позволява по-голямо взаимодействие с видеорекламата Ви, като по време на видеоклипа Ви и след това показва подходяща подканваща фраза. Тя може да бъде пригодена към нуждите Ви, като например „Получете оферта“, „Резервирайте сега“ или „Регистрирайте се“. Тъй като това е лесна добавка към видеоклипа Ви, можете да увеличите ефективността в допълнение към останалите предимства от показването на клипа Ви пред ангажирана аудитория. Това е особено полезно за марки, чиито продукти или услуги са свързани със значително обмисляне на покупка, като например финансови услуги, пътувания или продажби на автомобили. Форматът TrueView за действия може да Ви помогне да придвижите клиентите си по пътя до покупка, като насърчава действия, например насрочване на среща или искане на още информация. С удоволствие съобщаваме, че започваме тестовете на този нов формат при рекламодатели до края на годината.
Тъй като потребителите прекарват живота си в доминиран от мобилни устройства свят, за марките е все по-важно да осигуряват качествено нови преживявания на тези устройства. Знаем, че това невинаги е лесно, но ние от Google сме на разположение, за да помогнем. За мен бе особено вдъхновяващо да видя колко много от Вас осигуряват изключителна практическа работа за клиентите си. Смятам, че dmexco е въплъщение на общата ни страст и новаторски дух, насочени към свързване на марките с потребителите. Очаквам с нетърпение да се срещна с още от Вас и да продължа това невероятно пътешествие. 
Публикувано от Сридхар Рамасуами (Sridhar Ramaswamy), старши вицепрезидент „Реклами и търговия“
1 Вътрешни данни на Google, за целия свят

2 Google/Ipsos Connect, YouTube Sports Viewers Survey, САЩ, март 2016 г. (1500 участници на възраст от 18 до 54 години)