Открийте новия интерфейс на AdWords



През 2016 г. представихме нов интерфейс на AdWords и дори Ви дадохме възможност да го видите за пръв път в действие. От самото начало си задавахме въпроса „Как да направим програмата AdWords също толкова актуална и през следващите 15 години?“ Затова по пътя си през годините се срещнахме с мнозина от Вас – опитни и начинаещи потребители в различни отрасли и държави – за да разберем кое дава резултат и какво може да се подобри.

Научихме много и това ни помага да моделираме нещата, които създаваме. На първо място програмата AdWords трябва да е съсредоточена върху бизнеса Ви, а не върху предлаганите функции. Трябва да разполагате под ръка с данните, които Ви интересуват. И накрая – инструментите, които използвате в работата си, трябва да са прости, но ефективни.

Всичко това се съчетава в новия интерфейс по много начини. Новата страница „Общ преглед“ например представя подходящи статистики за профила Ви и помага да ги визуализирате, за да предприемате действия. Премахнахме претрупаните елементи и направихме навигацията безпроблемна, за да можете да извършвате повече за по-кратко време. А през идните месеци ще въведем нови инструменти, единствено за този интерфейс, които ще Ви помогнат да достигате до клиенти по нови начини.

Наскоро разговарях с няколко рекламодатели, според които новият интерфейс е „по-бърз“, „по-интуитивен“ и „по-лесен за изпълнение на задачите“. Наистина е вдъхновяващо да чуеш такива отзиви, защото именно това е нашата цел – да създадем платформа, която е лесна за използване и Ви помага да постигате уникалните цели на бизнеса си.

От обявяването през март миналата година досега постигнахме голям напредък и искаме с удоволствие да споделим, че през следващите няколко месеца въвеждаме новия интерфейс на AdWords за още повече от Вас. Някои ще преминат към него автоматично, когато влязат в профила си в AdWords, а за други ще се покаже съобщение да го изпробват.* Въпреки че не всички ще могат едновременно да започнат работа с новия интерфейс, насърчаваме онези от Вас, за които е налице, да го разглеждат, да се запознават с новите статистики и да ни изпращат отзиви, тъй като продължаваме подобренията и въвеждането му за повече рекламодатели.

Примери за картите „Общ преглед“**

Преди да започнете работа с новия интерфейс, препоръчваме Ви да направите обиколка с упътване, за да се запознаете с него. Помощният център на AdWords също се актуализира, за да Ви предоставя допълнителна поддръжка, след като научите всички нови функции.

Надяваме се, че ще продължим по този път и през 2017 г. и с нетърпение очакваме да споделим новия интерфейс на AdWords с повече от Вас.

Публикувано от Джери Дишлер (Jerry Dischler), вицепрезидент, продуктов мениджмънт, AdWords

* Поканите се изпращат въз основа на редица фактори, включително функциите, които използвате
** Очаквайте скоро картите „Ефективност на кампаниите“, „Статистика за търговете“ и „Местоположения“